Gå til innhold

MA som ble til SA????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått beskjed om MA som har sluppet å ta utskrapning/piller. Kan jeg SA av meg selv, er det sannsynlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang fikk jeg konstatert MA i uke 10 (da hadde vi sett hjerteaktivitet uken før). Jeg ville i utgangspunktet ikke ha utskraping og gynekologen sa at det for det første er veldig uvanlig at det ikke kommer ut av seg selv og for det andre at det ikke på noen måte er farlig å gå med et dødt embryo/foster. Jeg valgte å vente og det tok vel en uke før det endte i SA av seg selv. Angrer ikke på det valgte, og ville valgt det samme igjen. Jeg var ikke utålmodig og foretrakk at kroppen ordnet opp selv istedet for å bli kvitt det fortest mulig.

Skrevet

Jeg hadde en ma i februar. Sa at jeg ønsket og vente og se om det kom ut av seg selv. Jeg gikk da to uker med en død spire i magen, men ikke noe skjedde annet enn at jeg blødde bittelitt. Tok utskrapning etter disse to ukene, noe som gikk veldig greit. Dersom jeg får en ma igjen senere kommer jeg nok til å velge å ta utskrapning med det samme. Er veldig greit å bli ferdig med det synes jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...