Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmoren i går og d viste at jeg hadde litt blod i urinen.

Noen som har opplevd d samme eller som vet hva d kan være?

er forresten 36 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst vanlig at det kan være litt slikt i urin når en er gravid, jeg har også hatt det uten at det utgjør noe.

Om det hadde vært grunn til å bekymre seg hadde de satt den til dyrking/henvist deg til lege.

Skrevet

Jeg har blod i urinen hver gang jeg er hos legen og tar prøve jeg...kommer tilogmed litt gammelt innimellom i truseinlegget og jeg har vært nærvøs altså tru meg vært på sykehuset to ganger å tatt ul og skjekket alt ikke noe er galt....men nå lurer de på om jeg har urinveisinfeksjon å skulle sende til dyrking...men jeg leste en plass at det kunne gi utslag på utflod også....

Skrevet

Jeg har hatt L+++ de tre siste gangene hos legen og de har sendt til dyrking,men har fått som svar at det ikke er noe bakterier.

Det betyr visst også at urinen kan være grumsete og det ser jeg jo selv også at den er + utflod.

så det kan jo være så forskjellig,men er jo greit å få sjekket det ordentlig på dyrking da:)

Skrevet

jeg var hos jm i går og fikk også vite at jeg hadde litt blod i urinen, men hun mente det var fordi det kunne være noe på gang:) er i uke 39.. Håper bare det stemmer!!!!!

Skrevet

Slapp av, ikke no farlig! Har hatt det selv, pluss bakterier og eggehvite m.m. hver gang jeg har vært til kontroll. HVER graviditet, er nå inne på min tredje... Alt har gått bra, det har aldri blitt noe "ut av det"..

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...