Gå til innhold

Hva bruker dere: Pampers, libero eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor akkurat det merket?

Vi bruker nå libero. Vi fikk jo prøvepakker av både libero og pampes og likte at pampers virket litt mykere, men hva hjelper det når den lekker og hun ble så sår? Tenkte vi kunne bytte til Libero og da slutta det både å lekke og det såre forsvant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi Libero om natta, og Pampers om dagen.

Pampers er super på dagtid, synes den er tynnere og lettere å bevege seg i.

Men på natta må vi ha Libero, ellers tisser han gjennom.

Skrevet

Vi bruker papmpers. Lillen ble så klam i Libero! Pampersen er tynnere. Ikke noen lekerser her....enda

Skrevet

Pampers -fordi de er rimligst og ikke så kompakt.

Jeg har prøvd litt forskjellig og har aldri opplevd at en bleie lekker :)

Skrevet

Begynte med libero men den var jo så stiv og hard på en måte.....så byttet til pampers som er tynnere og mer behagelig...har ikke lekket igjonnom her enda:)

Skrevet

Byttet og til Pampers etter noen uker,da Libero sine er så klumpete. Lekker aldri, og har aldri hatt sår stump. Baby Dry om natta, og Active Fit om dagen. Kunne aldri tenkt meg å bytte merke :)

Skrevet

Libero. Funker best for kråkebolla.

Skrevet

Pampers.. har brukt di fra første stund og er kjempe fornøyd... Har prøvd Libero men syns di er så stive....

Skrevet

Pampers- synest dei er tynne og gode, og har aldri gått igjennom dei. Og so er dei rimelige- kjøpe jumbo pakken på rema til 70 kr for 88 bleie(trur eg det er)

Skrevet

Tøybleier:) Fordi det er mer miljøvennlig, bedre for rumpa til snuppa og fordi de er kjempefine:) (vi bruker babykangas, thirsties og bamboozle for de som lurte på det;)

Skrevet

Vi bruker både Libero og Pampers. Synes Libero er litt tykk og stiv, men hadde veldig mange lekasjer med Pampers om natten ei stund. Bytter litt mellom de egentlig. På vær nærbutikk klarer de ikke bestille inn Pampers 3, så om jeg er der og handler blir det Libero... Har også prøvd coop sine, men er ikke så ofte jeg handler på coop, så er sjelden det blir de.

Skrevet

Bruker libero Up&Go nå, pga vi har en overvektig gutt på 8 mnd. Teipbleiene passer ikke pga. han har så stor mage..

Skrevet

Her er det pampers! De sitter fin å lekker ikke. Jeg syns libero var stiv å klumpete. Likte ikke den noe særlig!

Skrevet

Jeg er enig med sunniva78. Vi har brukt pampers hele døgnet, men har begynt å bruke libero på natta pga at de ikke er så lett å tisse igjennom. =) men synes pampersbleiene er de beste sånn for comforten sin del og bruker de på dagene.. Liberobleiene er for store og klumpete.

Skrevet

Vi brukte pampers fra nyfødt til ca 2 mnd. Da begynte de og lekke selv om vi prøvde en str større. Så da gikk vi over til Libero. Hatt noen få lekkasjer der og, men ikke like store som med pampers. Har også First Price som vi bruker på natten.

Skrevet

Pampers her,fra første stund. De er tynne,lette å bevege seg med og de puster.. Med Libero ser det ut som jenta har pute mellom beina..

Skrevet

Libero..syns de er best.

Var på sykehuset i noen dager nå og der hadde de kun pampers, og da hadde jeg to lekkasjer på samme dag!

Nå veier hun bare i overkant av 6kg, så kan jo hende jeg prøver pampers avctive fit når hun blir litt større:)

Skrevet

Pampers. Brukte Libero 1 ,men da jeg skull gå over til 2 funket Pampers best her. Særlig på natta til oss da han alltid var bløt av tiss eller bæsj når vi brukte Libero.

Skrevet

bruker libero..faktisk ikke prøvd pampers..men er veldig fornøyd med libero... :) ingen lekkasjer eller sår stump her ;)

Skrevet

Vi bruker tøybleier; fuzzi bunz lommebleier hovedsaklig.

Pampers gir såre rumper etter kort tid (mindre enn 1 time), og libero stinker bæsj.

Av papirbleier er vi mest fornøyde med moltex økologiske bleier. Men de er dyre, og litt klumpete.

Så alt i alt liker vi tøybleiene våre aller best!

Skrevet

Både Libero og Pampers. Men liker Pampers best. Flest lekkasjer med Libero, i tillegg er de klumpete..

Skrevet

Bruker begge jeg også, har ikke helt funnet ut hvem jeg liker best.. Libero er gode innvendig, Pampers synes jeg har bedre passform og de er jo ikke så klumpete.. Men er ikke så glad i det nettet inni.

Har opplevd lekkasjer med begge to, altså at avføring har seget utom både bak, fram og på sidene.

Tror bare man må prøve seg fram!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...