mamman til leon og Noah Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 mini er 3 mnd, og ligger i sengen våken. han gråter ikke, men klager litt. jeg er inne hos han ofte og gir han sutten og koser på han. noe annet jeg bør gjøre?
idapia84 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 synes det holder jeg...du får igjen for det senere at han ikke forbinder det å ha lagt seg med masse kos hvertfall..jenta mi slapper av i fanget og får masse kos like før hun skal legge seg..så er det inn å sette i smokke og gå rett ut igjen, men går innom innimellom for å vise henne at jeg er der:) bare et tips!
SuperGlad Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 la han ligg der å klage litt :-) du hører forskjell på gråting og klaging. Gutten min sovner av seg selv. Han har fra dag 1 blitt lagt ned å klaging har jeg bare oversett i noen minutter. Tar også ofte et minutt eller to før jeg kommer inn når han skriker siden jeg også har en datter på 2. En baby sier klart ifra når han/hun vil du skal komme inn. Litt sutring å klaging er ikke farlig :-)
mamma til søte små Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Legger jenta mi når ho har fått mat og ny bleie, da ligger ho å koser med kluten sin. Ofte ho klager litt, men ho roer seg igjen så sovner ho. Går bare inn vist ho skriker! Funker veldig bra. Men alle har jo sine måta å gjer ting på
mamman til leon og Noah Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 tusen takk for svar veldig kjekt å ha denne siden når man lurer på noe
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Når dere legger dem i senga for å sovne selv, er de trøtte da, eller legges de uansett? Jeg har god erfaring hvis hun først er trøtt, men om hun ikke er det ... så blir det srik og skrål. Hun er 12 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå