Englemamma08-spire12-10 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 noen som har erfaringer med litt lengre bilturer og bilstoler??
Julimams Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hva spør du om egentlig? Prøver å svare: I den boken man får på helsestasjonen står det at små babyer kan kjøre i opptil 2 timer før de må ha pause.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 tenker på hvordan det er for ungen, hvor ofte og lenge må man ha pause.. tenker både på ferie, og når jeg blir og dra "hjem" til mine foreldre (er 60mil her i fra)
Mom for two Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Det avhenger litt på barnets alder. Dersom barnet klarer å sitte på egenhånd med litt støtte klarer det fint 2 timer i bilstol. Men gjør det ikke det må du nok benytte deg av både bag m/nett og stol. Feks stol i våken tilstand og bag når barnet skal sove. Ryggen dems er ikke sterk nok til bare stol på 60 mils turer før de klarer å sitte selv på gulvet. Pauser kan være fra 15-20 min i perioder barnet er våkent. Sover det er det bare å kjøre på. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå