Gjest Skrevet 21. mai 2008 #26 Skrevet 21. mai 2008 Har ikke sagt at jeg ikke gidder.. Lat er jeg ikke vet du;)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #27 Skrevet 21. mai 2008 Så å spille spill, tegne, lese, hoppe på trampoline og slikt er ikke leking?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. mai 2008 #28 Skrevet 21. mai 2008 huff.. vettu det gjør ikke jeg heller.. kan leke at jeg er monster å skal "ta" de å sånn da, men det er alt for skjeldent!! men de er så mange at de leker flott med hverandre da:)
najs Skrevet 21. mai 2008 #29 Skrevet 21. mai 2008 Men gi meg en god grunn til å ikke ofre seg en gang iblandt! Enten så gidder man ikke for man er lat, har ikke tid eller så har man ikke evnen til å ofre seg for barnas skyld. Jeg synes ikke selve leken er alltid morsom, men jeg elsker å se at barna mine liker at jeg er med. Det synes jeg virker ganske naturlig som forelder å like... men vi er alle forskjellige, til din informasjon!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #30 Skrevet 21. mai 2008 Ligger ikke på gulvet å leker med barna mine jeg heller. De får aktivisere seg selv, så de utvikler egen fantasi...kommer med et hint i ny å ne da...men de greier da seg fint )
najs Skrevet 21. mai 2008 #31 Skrevet 21. mai 2008 At man leker med barna betyr jo ikke at man stopper barnas egen fantasi. Alenelek er selvfølgelig også viktig men det trenger man oftest ikke å bekymre seg for. Det finnes egentligen mange grunner til at folk ikke leker med barna men jeg synes det er ille når man er så bestemt på at man aldrig kommer til å gjøre det selv. Hadde vært en ting å si "jeg leker ikke med barna mine, vet jeg burde men jeg har rett og slett ikke energi til det", men siden HI er en superwoman ellers som hun ska ha det til, og hun virker usympatisk fra før så ser jeg for meg en ganske egoistisk person.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #32 Skrevet 21. mai 2008 Der var du ja Ugla..Savnet deg:) Jeg gjør masse med barna mine, men å leke på gulvet med de gjør jeg ikke..Synes ikke det er trist i det heletatt..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #33 Skrevet 21. mai 2008 Hva er det med deg da feita? Er ikke det at jeg ikke har energi eller tid... Jeg legger meg rett og slett ikke ned på gulvet for å late som om jeg synes det er morsomt å kjøre bil osv.... Thats it liksom.. Og hvordan kan du sitte å si at jeg skal ha det til at jeg er en superwoman?? Lurer på om jeg har tråkket på noen såre punkter på deg når jeg har kommet med mine meninger... Beklager ikke det altså.. Synes bare at du virker utrolig bitter, nertagen og FEIT!!
najs Skrevet 21. mai 2008 #34 Skrevet 21. mai 2008 Lurer på hvem som virker mest bitter her ikveld jeg... Vet ikke jeg, men du får vel bare si fra hvis du føler deg såret eller påhoppet på noen måte...er jo ikke meningen å tråkke på noen som allerede synket lavt.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #35 Skrevet 21. mai 2008 Tror nokk ikke jeg hadde klart å si i fra om du hadde hoppet på meg, hadde nokk vært ganske så flat da.
najs Skrevet 21. mai 2008 #36 Skrevet 21. mai 2008 Ikke si det, jeg er myk og rund som en ball jeg;-). Herregud dama, er du ikke veltrent og perfekt og kan forsvare deg, eller?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #37 Skrevet 21. mai 2008 Jo da, veltrent er jeg..Perfekt er det du mener jeg er:)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #38 Skrevet 21. mai 2008 Spiller i grunn liten rolle hva man gjør så lenge man gjør noe sammen med barna.. Men for ens egen del så er det sunt å ta fram det lekne barnet i blandt, prøv det... Kle deg ut , lek indianer med barna feks..hysterisk morsomt til tider å virkelig slippe hemningene og være litt barn selv :-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #39 Skrevet 22. mai 2008 Nei, kle meg ut å leke indianer hørtes utrolig KJEDELIG ut.. Men jeg blåste såpebobler å hoppet på trampoline med de i går.. Det er jo også en lek..Bare jeg slipper å kjøre bil, osv så er jeg fornøyd.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 22. mai 2008 #41 Skrevet 22. mai 2008 Som sagt ovenfor.. Noen tar vare på barna og noen ikke.. Da er jeg jævlig glad for at jeg ofrer alt for dattern min selvom jeg har en sykdom.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #42 Skrevet 22. mai 2008 Tror nokk de fleste ofrer alt for barna sine Fruktis*Adele 4 mnd*.....
Cecelia & jentene Skrevet 23. mai 2008 #43 Skrevet 23. mai 2008 jeg leker masse med datteren min..og jeg elsker det!!!
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #44 Skrevet 24. mai 2008 Du juger du! Først sier du at du ikke leker med barna dine, men lenger ned sier du: "Jeg kan spille spill med de, tegne, lese, hoppe på trampoline og slikt". Ække det å leke med barna sine det a? Jeg gleder meg til gutten blir litt større jeg og skjønner det å leke med duplo og lego, for det elsket jeg som barn og jeg bare ser frem til å bygge sammen med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå