Alhansi Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har termin 13.august, dvs jeg flyttet inn hit denne uken. Og her var det jammen meg anderledes være. Dette er jo tredje trimester, og man snakker mer om fødsel og sånt. Det er jo lenge til fødselen for min del, så det er rart være her. Skremmende på et vis også, føler jeg ikke er "moden" nok om dere skjønner hva jeg mener. Har født før, denne gangen blir det nok keisersnitt. Jeg skal til legen å snakke om det i morgen. Føler at jeg til nå har på et vis fortrengt hele svangerskapet. Jeg prater lite om det. Har vært veldig redd.Men nå begynner jeg få troen på at det faktisk skal komme en liten baby, som jeg skal få være mammaen til. 28 uker nå, så det begynner jo bli bergbart da? Som sagt, det er både skummelt og rart være her. Til jeg venner meg helt til det, så fortsetter jeg vel å titte innom andre trimester i tillegg til dette:) Ha en fin kveld alle sammen.
jurgita&runa&trym Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 hehe...vet veldig godt hva du snakker om )) har termin 13.august jeg å!!! Masse info her,så man begynne å tenke litt mer på fødsel og sånt...Men jeg synes at det er nok mye bedre stemning her på 3.trimester
Berta_78 Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Enig! :-) Flyttet akkurat over, har termin 10. august. Må innrømme at jeg fortsatt snikleser på 2. trimester fordi jeg fortsatt føler meg mer hjemme der. Har tenkt at jeg er et veldig umodent 3. trimestermedlem :-D Foreløpig føles fødsel og alt så fjernt, og jeg har ikke en plage i verden (bank i bordet..) Men jeg er enig i at det er mindre lynsje-stemning her inne, kanskje man roer seg litt når det nærmer seg fødsel? Ha en god kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå