Lykke X 4 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hørte noen si at dette var vanskelig å få bort fra håret. Brukte casting for 15 år siden, da var jeg veldig fornøyd med produktet og det forsvant helt ut av håret. Har lyst til å prøve det igjen, men er i tvil pga. det jeg hørte. Ønsker bare å friske opp hårfargen min litt, ikke gjøre drastiske endringer, og jeg vil at det skal vaskes gradvis ut. Hva er deres erfaringer?
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Bruk for all del ikke Casting! Vi har hatt en rekke kunder på salongen som har brukt den, og det er et sant helv.... å få den ut av håret igjen. Bruk alt annet, men ikke den. :-)
Lykke X 4 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 OK Takk for svar. Har du noe annet hårtoningsprodukt du vil anbefale?
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kjenner veldig lite til butikkfarger siden jeg jobber i salong, men har et par venninner (som også er frisører), og de skryter veldig av Jane Hellen (utrolig nok, merket som var så in på 80-tallet) sine produkter. Kan ikke si jeg har brukt de selv, men de er i hvertfall godt fornøyd med de. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå