Gå til innhold

kan jeg senke skuldrene nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ultralyd i forrige uke og alt så veldig bra ut. Hjertet slo, og det var masse bevegelse. Ifølge ultralyden var jeg 11 uker på vei som er 4-5 dager lenger enn det jeg har regnet ut. Kan jeg senke skuldrene nå mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, nå er det 95% sjans for at alt skal gå bra (i følge min gyn).

Lykke til videre, håper du nyter tiden!:)

Skrevet

hvor mye kunne du se på ultralyd??

jeg skal på ultralyd i morgen, er da 11 uker.. er veldig spent..

Skrevet

så tydelig et lite foster med ben og armer som sprellet og beveget seg masse. helt fantastisk! legen sa og at hun kunne se at nakkefolden var normal( aner ikke hvordan hun kunne se det men). lykke til i morgen, gled deg:)

Skrevet

jeg gruer meg mest jeg :( er sååå redd for at fosteret skal være dødt, siden jeg har hatt så mye blødninger... men har ikke hatt noe rødt blod, bare brunt, eller noen smerter¨.

å det florerer med hormoner hos meg, så jeg har symptomene ennå...

Skrevet

Forstår deg veldig godt. Har hatt en ma,så er helt nervevrak denne gangen jeg også. Var helt sikker på at det ikke sto til liv i forrige uke siden jeg i motsetning til deg nesten ikke har hatt graviditetssymptomer. Men det var jo liv masse liv der, tiltross for min dårlige følelse. Håper du får den samme opplevelsen :) masse lykke til i dag.

Skrevet

Senk skuldrene du, nå er du snart i 3 måneders-fasen så da er sannsynligheten for at alt skal gå bra høy;)

Skrevet

takk :) hjelper med sånne positive svar, puster litt ut liksom. Skal virkelig prøve å senke skuldrene og glede meg over graviditeten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...