Gå til innhold

Siklerotte er ei morsom bærte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hva synes dere om leiligheten her?" -Som om den er et alternativ for henne. Bærta er vel knapt tjue, og sitter å innbiller dib at hun har muligheten til å kjøpe en leilighet til 6.5 mill.

Hohoho, som jeg ler av den tøsa!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka om hu har en stor formue etter en avdødd slektning? hva vet vel du???

Skrevet

Takler ikke den ungen!!

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Spiller det noen rolle?

Skrevet

man er vel ikke barn når man er 20??? sorry ass.. du er vel ei gammel kjærring med rasslende eggstokker som kan sitte å kalle henne unge.

Skrevet

Jeg er ingen BÆRTE!

Ellers - careface. Du vet så mye.

Skrevet

Eldre enn henne er jeg ja, men ikke mye:-) Synes bare det blir litt i overkant med den dama, og hun har heller ikke arvet av en avdød slektning. Haha, ler meg ihjæl. Må være slitsomt å streve for å være så vellykket:-)

Skrevet

Nei, det har du rett i. ROTTE er du.

Skrevet

Hvordan vet du hva jeg har arvet eller ikke arvet forresten...? Vet du om alle dødsfall i familien min?

Ellers er jeg veldig lite vellykket - og det behøver jeg ikke skjule.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Vet du, HI, jeg er enig i overskrifta di, og så stopper det der.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Bortsett fra stavinga, da.

Skrevet

Ja det har jeg jo skjønt, -at du tok rotta i forsvar. Du er jo sugen på 'a.

Skrevet

Er her ikke så mye. Men enten har Siklerotte ironi eller så er hun veldig wannabe vestkant. Vært litt i overkant av jeg_er_egentlig_litt_i_overklassen innlegg. Men jeg har ikke vært her lenge nok til å vite hva hehe..

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Eh, det holder jeg for veldig usannsynlig, gitt.

Skrevet

Haha. Okay - det er jo veldig wannabe vestkant å like en leilighet:)

Skrevet

Det er lov. Men husker en gang du snakket om vestkantnavn. Ble en lang debatt. Da fikk jeg seriøst litt noia av deg. Men har fått mer sansen for deg av det lille jeg har lest etter det. Hmmm..

Skrevet

Haha. Ja, og jeg mener fortsatt det med vestkantnavn vs. østkantnavn. Er til og med gjort undersøkelser om det - sjekk ssb.

Skrevet

Ja. Men det var ikke statistikken som plaget meg. Men heller.."her jeg bor, så"..og alle DU kjente med fiffige navn var ikke måte på.. Du kjenner kanskje Anker Hansen familien og hi hi..

Husker det bare ble litt teit. Men mulig jeg har fordømt..

Skrevet

Samme for meg hva du mener om meg.

Ja, jeg kjenner mange med etternavn som er typisk på vestkanten men som jeg ikke ser andre steder - det gjelder mange fornavn også. Sier seg selv at jeg kjenner folk som bor her jeg bor - do'oh.

Anker-Hansen ja, erru gæren. Bor rett borti her.

Skrevet

Æsj den drittungen har irritert meg lenge her på dib. Hun har jo faen ikke noe liv, sitter her 24/7!

Gå og ta deg en spasertur i Bygdøy Alle

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Dere sliter..

Sånn som dere snakker om Siklis kommer det helt klart frem at dere ikke vet det døyt om henne..

Og du HI, stakkars deg som er så sjalu.....

Skrevet

Frøken privatskole? Hun kan velge og vrake, pappa betaler.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Ta med deg sjalusien din et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...