AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Snuppa spiser kanskje to-tre brødbiter og et beger fruktmos. Synes det er så lite.. Hva spiser deres til lunsj? Noe annet hun kan få enn brød? Hun er 10 mnd. og får grøt til morgen og kvelds og middagsglass eller hjemmelaget middag... En annen ting er at hun bare ammes om morgenen og så får hun en pupp på ettermiddagen. Til kvelds vil hun ikke ammes og heller ikke ha mme.. Blir ikke dette for lite melk? Hva gjør jeg? (Dette med mat er vanskelige greier.. )
Alltid Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Min på 8 månder spiser som regel en skive brød og en fruktmos til lunch. Han får også pupp til hvert måltid, dvs 4 ganger om dagen. Synes også dette med mat er vanskelig... men har dessverre ikke så mange forslag. Prøvd vann for væskeinntak? forskjellig pålegg på skiva? Om jenta ellers er fornøyd så er det nok bare å ta det med ro
MathildeC Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Min jente på 10 mnd spiser grøt morgen og kvelds, noen ganger får hun brød til frokost istedetfor grøt. Ca kl 12-13 får hun middagen sin, enten middagsglass eller hjemmelaget. Nå for tiden spiser hun ofte et helt glass, men det er ikke mange ukene siden hun bare spiste et halvt. Hun spiser store biter null problem, og kan spise vår mat også. Ca kl 15-16 får hun en snack, det kan være et beger fruktmos og et par kjeks, eller riskake, eller litt brød, eller noe annen hjemmelaget frukt. Her er jeg ofte eksperimentell og prøver nye ting, smaksprøver. Og så kvelds ca 18. Pluss LITT pupp morgen, kveld og 1-2 ganger om dagen. Men er ikke mye hun drikker.
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Varierer litt. 1 - 2 brødskiver pluss evt en yoghurt om han spiste lite brød, yoghurt + en banan,
*smula* Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Gutten vår (9,5 mnd) spiser et glass fruktmos med fullkorn til lunsj.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Ah.. yoghurt , ja. Kan kanskje begynne med det nå, da. Hva slags type er best..? Er det ikke mye sukker i disse Litago yoghurtene?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Gutten vår på 8 mnd får grøt til lunsj... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå