Gå til innhold

Hvor mange ganger har du flyttet i ditt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare flyttet tre ganger jeg.. Fra barndomshjem, til kjærestens leilighet. Da vi fikk barn kjøpte vi en ny:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm 6-7 ganger. Null ganger på 20 år, og 6-7 ganger på 2 år :(

Så nå orker jeg ikke flytte på en stund.

Skrevet

Oj, skal vi se......over 10 ganger, husker ikke helt.....11-12 kanskje...siden jeg flyttet hjemmefra som 17- åring....har bodd i samme hus i 1 1/2 år nå og her blir jeg til jeg dør, hehe....

Skrevet

11-12 ganger.

Skrevet

Mange ganger :) Nå flytter jeg for 10.gang......og skal det gå leeeenge til neste gang!

Skrevet

Ehm... 19 ganger om ikke par ganger mer...

Skrevet

Skiftet stedsadresse 9 ganger, pluss skifta leilighet ein tre-fire ganger utenom det.

Skrevet

3 ganger :-) Flyttet fra blokk til hus med foreldrene mine da jeg var 1 år. Bodde der til jeg var 26 år, flyttet så i egen leilighet med mannen min. Bodde der i 3 år, flyttet så i eget hus. Bor her fortsatt :-))))

Skrevet

To ganger bare:-)

Tre hvis det teller å flytte ned en etasje:-)

Skrevet

Hm... Jeg har flyttet 9 ganger hittil.

Skrevet

14 ganger i løpet av livet, er nå nesten 30 og har bodd 4 år på samme sted nå (og blir nok boende her til jeg er for gammel til å bo i enebolig). Jeg kan pakke flyttelass for å si det sånn ;o) De 14 gangene inkluderer frem og tilbake til mamma til og fra studier i andre byer...

Skrevet

Jeg har flytta 12 ganger.

Skrevet

har bodd 3 steder..

Leilighet til jeg var 2 år. Så hus til jeg var 22 så til min egen leilighet :D

Driver å ser etter hus.. men tror vi skal vente til renten synker igjen

Skrevet

8 ganger

Skrevet

en rundt 12-15 ganger vil jeg tippe:-O

Skrevet

17 ganger om jeg ikke tar med alle stedene jeg har bodd midlertidig i bare noen måneder. Om jeg tar med alt blir det nærmere 30.

Skrevet

har flyttet 4 ganger jeg..

Skrevet

8 ganger.

4 ganger mine 4 første år (siden mamma og de absolutt ikke hadde planlagt meg, var veeldig unge, og begge bodde hjemme hos foreldrene sine)

4 ganger siden jeg var 18 år og flyttet ut første gang, nå er jeg straks 25 år.

Skrevet

Ooops, jeg glemte 2. Så da blir det 19 da.

Skrevet

Jeg har bodd 6 steder - 4 i samme by, og to andre byer/bygd.

Skrevet

flytta tre ganger som barn (fra rekkehus til litt større hus, så til nybygd hus på samme tomt)

har flytta tre ganger som voksen. (min første lille leilighet, til rekkehus med mannen og nå i eneboligen vår.)

så 6 ganger til sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...