Gå til innhold

Gravid eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndags morgen tok jeg en QR-test, som etter en time var svak positiv. Sendte sambo på apoteket og tok en CB-test som også raskt ble svakt positiv. Tok enda en CB-test mandags morgen, svaaaakt positiv. Ny test idag (onsdag) ettermiddag etter å ha ventet flere timer med å gå på do. Svaaaakt positiv. Hvis jeg er gravid, burde ikke da strekene begynt å bli sterkere? Skulle hatt TR mellom 16. og 18. mai men har ikke sett noe til henne enda. Hva tror dere? Skal jeg slippe jubelen løs eller bør jeg vente noen dager og teste igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Dette synes jeg da høres ganske lovende ut... Hvis det var meg, tror jeg jeg hadde våget å tro at noe var i gang!

Skjønner allikevel godt at du er forsiktig med å slippe jubelen løs, men jeg håper for din del at du kan gjøre nettopp det om kort tid.

Lykke til!

Skrevet

de sier jo at en strek er en strek ;) så et lite gratulerer til deg :)

Skrevet

Ja, dette virker meget lovende=) Du er nok gravid!!! Tar sjansen på å si grattis!!!

Kjøp en CB digital!!! Så får du klart svar!!

Skrevet

Tok ditt råd og tok en CB-digital, men idag viste den IKKE GRAVID. Riktig nok ikke med morgenurin, men.. huff, kjenner jeg blir gal av dette! TR har fortsatt ikke dukket opp. Er det fortsatt håp?

Noen andre som har vært i samme situasjon?

Skrevet

ville no gått til legen eg da viss eg var deg.. lykke til

Skrevet

ville gått til lege eg da vis eg var deg, der får du iallefall svaret, for det er jo ganske tydlig at du har fått fler positive svar og ett negativt.. lykke til iallefall:)

Skrevet

CB digital krever mye større konsentrasjon hcg enn den vanlige CB. Så ikke fortvil enda.....tror du er gravid jeg!!

Skrevet

Tuuusen takk :) Det trengte jeg å høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...