Gå til innhold

Tildlig U. ved blødninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var te legen får en uke siden pga blødninger.. fikk henvisning til sykehuset på gyn.

Men i dag viste det seg de IKKE har fått papirene på sykehuset.

så kontor dame måtte fikse ny :(

Hu fikk ikke fikset den i dag.. mulig i morgen!?!

Trodde sånne ting skulle gå fort jeg :( skikkelig skuffa.. ventet så lenge :(

Kan de ikke bare ringe til sykehuset da?? noen som vet??

Blir urolig av å vente :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring sykehuset og be om å få snakke med vakthavende gyn. Forklar at du er veldig bekymret, forklar situasjonen og spør pent om du kan få komme inn. Jeg har gjort dette flere ganger og har alltid fått komme inn med det samme. De gangene jeg har tatt det via legen min har de bare blitt tull. Der tar det TID, noe som er veldig frustrerende når man står midt oppi det!

Lykke til!!

Skrevet

jeg er i akkurat samme situasjonen. legen min skrev henvisning i dag til sykehuset, å sa det kunne ta opp til 2 uker før jeg fikk time.

så det jeg gjorde var at jeg ringte til en privat gyn. idag å fikk time i morgen, betaler 800 kroner for det, men det er det virkelig verd!!

har blødd siden uke 5 fra og til, å er 11 uker i morgen så det er sannelig på tida, orker ikke gå å være så bekymra lenger..

men er veldig nervøs og redd for morgendagens time :( tenk om det er noe galt, åhhh...

skal ha med meg ei god venninne...

Skrevet

ok. da prøver jeg det i morgen.. får redd jeg må vente en uke til om jeg venter på papirene..:(

å det er hardt da man lurer på om alt er greit å sånn..

Blir psykisk sliten :(

Takk får svar :) godt å ha noen å spørre.. Kontor dama var bare sur til meg..

Skrevet

Lykke til :)

Såå lang tid.. å gud. det håper jeg at ikke skjer.. skal mase på de.

800kr er jo penger. men da vet man jo da :)

ringe sykehuset i morgen, får jeg ikke hjelp ringer jeg til priv.

Skrevet

Du skal ikke måtte vente så lenge synes jeg. Prøv å ringe dem i morgen...:) Hvis du bor i nærheten så var det ringerike sykehus på Hønefoss som ga meg denne servicen når jeg trengte det som mest...

Lykke til, håper alt er bra med spira di!:)

Skrevet

jeg betaler gledelig 800 kroner for å se at alt er i orden! orker ikke gå lenger i uvissheten å ikke vite noenting om åssen spiren min har det..

men tar gjerne den timen hos sykehuset også når jeg får den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...