Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 3 dager i strekk har katten spydd etter at han har spist. I dag er han unnskyldt, siden jeg stappa i ham ormekur i pastaform. Han er ute på natta, kommer inn og spiser knotter og litt våtfor på morgenen, og er ute når vi er på jobb, fram til kl 15. Da kommer han inn og spiser knotter og drikker vann, og så spyr han det opp igjen før han spiser en gang til, og det holder seg i magen. Hvorfor kommer dette opp igjen??? Han spiser Friskies mat og får kun vann til drikke. Skulle jeg ha satt ut knotter til ham mens vi er på jobb?? Regner jo med at hele nabolaget av katter kommer å forsyner seg da......
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Nei, du bør ikke sette ut mat til katten! Jeg ville ringt dyrlegen og spurt... Det er jo bra at den prøver igjen å få i seg mat, da, men det er jo allikevel ikke noe særlig... Takar lille pusen!
Lillesnuppis Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hva er knotter? Kan du ikke ringe dyrlegen å høre da? Han Mr her vil ikke ha annet en tørrfor. Men nå er han bare 12 uker ennå da. Fikk smake litt fiskepudding i dag å det gikk ned faktisk. Men har prøvd litt tunfisk til han å litt gourme kattemat, men da bare nyser han etter han har lukta på det å går sin vei.
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Tenkte jeg skulle ringe dyrlegen i morgen. Må få kastrert ham også. Forbaska med ormekuren som kom i full fart opp igjen. Må vel bare gå ned igjen på apoteket i morgen å få en ny kur.... Finnes ikke denne i tablett-form? Var noe kliss å få i ham pastaen. Å så begynner jeg å bli lei av å vaske teppene og gulvet........
Eve Dallas Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 katten di skal ikke spy opp igjen maten sin. Det er ikke normalt. Ta deg en tur til dyrlegen med den. Det er jo en mulighet for at du må bytte for til katten din. Eldste min kan kun spise "sensibelt" for, ellers driter den blod og spyr i vei. Jeg har altså fått sjekket ham grundig hos dyrlegen.
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Hehe:-) Knotter er altså tørrforet. (er kanskje bare her i huset vi sier knotter) Min er nå 6-7måneder og spiser kun tørrfor og våtfor. Har prøvd med nykokt fisk, men neida, det var ikke mat for pus det:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 De kommer i tabletter også, men de er stooooore! Prøvde å gi katten 1/2, men da fly katten rundt og bare fråda! Så ut som om hun satte den fast i halsen... Får heller dyrlegen til å gjøre det, jeg... Gir med sprøyte...
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 Ja, jeg har vurdert å bytte for til ham. Skal ringe dyrlegen i morgen å forhøre meg skikkelig med ham.
prebs Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Knotter er tørrfor, eller pellets som noen sier. Våre får også det og våtfor. Men ring dyrlegen, du- HI! Og - ja, ormekur er noe forb...drit å få i dem. Vet ikke hvem det er verst for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå