Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Visse dager blir jeg så sliten og skulle ønske leggetid kom tidligere, spesielt med en noget sur unge her. Men legger jeg ho nå så vokner ho midt på natta . skjer hver gang vi har prøvd så får bare holde ut. Rart det at noe noen ganger er det ingenting bedre en å være mor andre ganger....................
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 åh, skulle akkurat til å si det. er sååå sliten nå, å skulle gjerne fått hu i seng nå, men hu her hu holder stor show på rommet sitt hu, så hu sovner ikke før kjempe seint. ikke spør hvorfor. hu klatrer ut av senga og river ut alle klærne sine i skuffa og lekene sine. nå er jeg så sliten at jeg bare går å gleder meg til jeg kan sette meg ned på soffan å slappe av.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Endelig kunen ho legges så er ho selvfølgelig overtrøtt. Man skulle tro at når de er trøtte sovner de med en gang men.. Overtrøtte unger som bruker i evigheter på å sovne og bare styrer og griner. Uff så sliten nå at jeg kunne grine jeg også akkurat nå. Babyn i magen og et åringen suger all energi ut av meg for øyeblikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå