Thessa og Bebbis Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei jenter. Jeg hadde en mini blødning. rosa utflod for en ukestid siden. Fikk henvisning til gynekolog som jeg var hos idag. Der så hun bare plommesekken, men inget foster(!?) Hun lurte på om kanskje jeg var kortere på vei enn antatt så jeg skal ta blodprøve imorgen for å sjekke hcg. Er snart 8 uker på vei. Men siden eggeløsningen min kommer og går som den vil kan det hende jeg egentlig bare er 5 uker. Og da er det normalt å ikke se annet enn denne sekken. Jeg er så redd!!! kjempe redd!!! Er det noen som har vært bort i lignende??
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg var på min første ul da jeg trodde jeg var 6-7 uker på vei, da så jeg bare plommesekken og et bittebitteliten klump...en uke etter på ul, hadde den vokst litt til 4 mm, og da så jeg hjertet,men den var myyye mindre en den skulle vært og jeg ble litt redd. Men to uker etter det igjen var den plutselig 20 mm...så det kan gå i rykk og napp dette...men jeg er visst en uke eller noe sånt kortere på vei enn jeg trodde....så slapp av du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå