nettigull og Lenora lille.. Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hvor mye spiser deres barn på 3-4 mnd? Jeg fullammer ,men noen ganger gir jeg henne flaske fordi jeg ikke vil at hun skal glemme den bort ,slik at jeg ikke risikerer at det plutselig blir full flaskenekt Når jeg gir henne flaske så gir jeg rundt 140-180ml og det blir for lite!!Hun blir hysterisk når det blir tomt , så da må jeg bare lete frem puppen og der kan hun bli liggende å spise opp mot 30-45 min. Jeg syns dette er vanskelig da for å finne ut hvor mye jeg skal tine opp av frossen melk til ho når pappaen skal vær alene med ho..vanskelig .. Så jenter hvor mye gir dere babyen deres på et måltid?
camosilla Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hadde barnepass i helgen på mini, og da hadde han spist over 200ml enkelte måltider. Han er over 4 mnd og veier snart 8kg.
frokenO Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 mi lille er nettopp blitt 4 mnd... frem til nå ( 2-3uker siden ) fullammet jeg.. måtte slutte ettersom hun bare ville ha fra den ene siden.. og kontrastene ble STORE.. nå gir jeg henne måltid på 200 ml 2 ganger om natten og 5-6 ganger om dagen.. så ofte hun vil ha egentlig.. - hun som bestemmer.. men det hender noen ganger at flasken blir tom og hun vil ha mer.. helsesøster sa til meg at dette kan være økedager.. ikke vett jeg.. men jeg gir henne ivertfall melk til hun ikke vil ha mer.. spytter ut flasken.. Hun veier nesten 7 kg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå