Gå til innhold

Det er så urettferdig at jeg er så "lav"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel egentlig ganske gjennomsnittlig tror jeg, kanskje bittelitt under. Jeg er 1.65. Hvorfor krever ALLE modellkonkuranser og t.o.m "årets ansikt" at man må være minst 174 cm? Det ekskluderer jo en ganske stor del av befolkningen. I tillegg vil jeg påstå at det er diskriminering å utelukke enhver annen jente som kanskje er bare et par cm. under grensen, eller som i mitt tilfelle enda litt til:) Jeg mener bare; Det er svært sjelden at jeg ser de skriver på krav om maksimum vekt, det ville jo vært litt frekt og også kanskje dårlig indikasjon. Poenget er at de skriver ikke at du må veie maksimumum 40 kilo...eller hva det nå er! Sikkert mange som opererer med BMI, men uansett så er vekten noe de fleste kan gjøre noe med dersom de virkelig ønkser å bli modell, eller bare ønsker å være med i slike konkurranser. Jeg vet ikke akkurat om jeg har noe drøm om å bli modell, men jeg føler meg uansett utstøtt fra slike konkurranser, og det er ingen verdens ting jeg eller noen andre kan gjøre med det. Jeg kommer alltid til å bli ekskludert jeg, uansett hvor tynn elle pen jeg er. (jeg påstår ikke her at jeg er fantastisk pen, men føler meg hvertfall ikke stygg). Det hadde bare vært så moro å få lov å bli med på noe sånt. Jeg synes det er stygt gjort! :(

Og en annen ting, Kate Moss, er ikke hun bare 168 da? Eller var det 171? Uansett, hun har smutt gjennom "høydekravene". Aner ikke disse modellselskapene hvor mange spesielle og pene jenter som finnes der ute som ikke er høyere enn gjennomsnittet?

Jeg vet dette er syting over noe som er meget uinteressant for de fleste av dere, jeg bare måtte få ut disse frustrasjonene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...