love ya kidd...=) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 er det veldig "normalt" å ha festeblødninger? og evt. hvor mange dager etter el kommer det? min syklus forandrer seg hele tiden så jeg har ikke kontroll på noe...
JulieF*Victoria* Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg tror en festeblødning kommer alt fra 2-7 dager etter EL. Er nok ikke noe fasitsvar på det. Jeg trodde jeg hadde en festeblødning nå på søndag,èn uke etter EL, men desverre fortsatte jeg bare å blø, så jeg har nok fått mensen:( Kjipt og kjempe forvirrende når mensen kommer 1 uke for tidlig:( Begynner å føle at ting er litt ute av kontroll her oxo!
Clemencia Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Festeblødning er nok ikke så normalt som mange skulle tro.. D er bare få som faktisk har dette. Så ikke for å svartmale alt, d kan fortsatt hende du har hatt festeblødning, men d er ikke sannsynlig. Festeblødning kommer, om jeg har forstått d rett, ca. en uke etter befruktningen. Uff, d er utrolig kjedelig med uregelmessig syklus, særlig nå. Lykke til iallefall :-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er usikker om jeg har opplevd den festeblødning nå. Fikk brune prikker i truseinnlegget for en uke siden. Det varte i 4 dager. Nå har jeg kjempe ømme pupper og er småkvalm. Testene er negative......men jeg tok en med kvledsurin nå og er usikker på om jeg lurer meg selv eller om det er en nesten usynlig strek der....ekstremt svak... Så spent at jeg nesten kreperer!
love ya kidd...=) Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 tusen takk for svar..=) jeg får nesten bare vente å se... blir like skuffa hver gang tr kommer.. du får og ha lykke til med prøving...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå