Gå til innhold

Hvor mye spiser deres barn på 3-4 mnd?(ønsker mange svar ) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye spiser deres barn på 3-4 mnd?

Jeg fullammer ,men noen ganger gir jeg henne flaske fordi jeg ikke vil at hun skal glemme den bort ,slik at jeg ikke risikerer at det plutselig blir full flaskenekt ;)

Når jeg gir henne flaske så gir jeg rundt 140-180ml og det blir for lite!!Hun blir hysterisk når det blir tomt , så da må jeg bare lete frem puppen og der kan hun bli liggende å spise opp mot 30-45 min. Jeg syns dette er vanskelig da for å finne ut hvor mye jeg skal tine opp av frossen melk til ho når pappaen skal vær alene med ho..vanskelig ..

Så jenter hvor mye gir dere babyen deres på et måltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 4 mnd nå, og han spiser mellom 100ml 160 ml på dagtid, og rundt 240 ml to ganger om natten. Han har snudd spiserytmen litt, men likevel har vi begynt å gi grøt nå, etter å ha pratet med helsesøster.

Kan jo hende dere burde gjøre det også?

Jeg mener det står på NAN pakken at gjennomsnittet for en baby påp ca 4 mnd er 160-200 ml 5 ganger i døgnet..

Skrevet

Hjelpes...

Jeg kan liksom ikke skjønne at gutten min klarer å få ut så mye melk av puppene mine..!

Han er ca 7500 gram, og skal vel etter mine beregninger drikke 1125 ml om dagen, er over 1liter det!

Stemmer ikke det? At de skal drikke ca 15% av kroppsvekt?

Hmm, han legger godt på seg så han drikker nok så mye, men kan bare ikke fatte det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...