Gøril (210406) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei, jenta mi har fått et lite felt på ryggen (rett rundt bleiekanten) som er full av prikker (tette prikker).. nesten som kviselignende prikker, men kan ikke se at hun har prikker andre steder. Kan heller ikke huske at dem var der i morges da jeg stelte henne... hun har ikke feber, spiser greit og er seg selv... Noen som har erfaring da jeg ikke vet hva det er..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 http://images.google.no/images?hl=nn&q=vannkopper&btnG=Bilets%C3%B8k&gbv=2
Gøril (210406) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Tusen takk Haldenjenta for linken du sendte... jeg får bare se ting an.
najs Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har bilde av vannkopper her på DIB, dette er kraftige utbrudd men er rundt bleiekanten
Gøril (210406) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Hei Mooomy! Skal si det var kraftig utslett.. Jenta mine sine er ikke så hissige og ser ut som små kviser/nupper nærmest.. og det var kun et felt på ryggen/bleiekanten.. så nesten ut som tatovering.. hehe, kanskje det er bleieutslett eller utslett etter avføring som ikke har blitt tatt raskt nok? Hun hadde ikke dette utslettet da vi sendte henne i barnehagen, men vi oppdaget det da vi byttet på henne hjemme... Vi får vel bare vente og se og håpe det går over raskt. Prikkene forsvinner iallefall når vi legger et glass på de og trykker..det har jeg sjekka.. Tusen takk for svaret ditt og bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå