*Charlie* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Har begynt å tenke på kjøpe det inn, men det er jo noen spørsmål som dukker opp. Kjøper du madrassen like stor som sengen eller litt mindre? Hvilken type dyner anbefales når jeg får vinter unge (tenker på den som skal brukes i vognen) Hvilken mål er det vanlig å kjøpe i dyne? Den som skal brukes til sengen og den som skal brukes til vognen.
loffmusa Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 *Charlie* hei du:) like gamle vi og nær termin messig;) hvor er du fra? ang spm ditt over: jeg kjøpte dyne og pute til vogn på princess. dt var 1 str te vogn så dt var enkelt. der vet jg det er god kvalitet på dynene:) hvis du drar innom en butikk så får du hjelp der, bare si hva du ska ha den til så finner de riktige størrelser for deg..
*Charlie* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Hei. Takk for svar, jeg er forresten fra Bergen:-)
Edelweis Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 jeg bruker vogn dyne i vogna å i vogga, men da jeg fikk vinterbaby, så brukte jeg mest voksiposen i vogna jeg da. det er den minste dyna, og de på kis og slike butikker vet hvilke mål den har. så kommer den neste str som jeg kalle sprinkeldyne (hehe), den brukte vi i senga til jenta var 1 år, da bytta vi til junior dyne=) madrassen kjøpte vi på ikea, og der vet de jo også målene som passer til sprinkel seng. når det gjelder madrass til vogga, så måtte jeg skære ut riktige mål i en skummadrass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå