Gå til innhold

spørsmål til andre fleregangsfødene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvortid festet hodet til babyen deres seg etter førstemann?

Og hvor lang tid etter det fødte dere sånn ca? var på kontroll i dag 36uker, og hodet var festet.

Jeg har merket at kynnerene er blitt sterkere i det siste og at med en gang jeg er ute å går blir magen hard og det kommer kynnere.. Så føler at det kanskje er noe på gang snart.

Men jeg tar vel feil, så kommer jeg til å gå på overtid =) Det som er typisk når du sier sånt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har aldri hode festet seg. Fødte på termin første gang og 6 dager over andre gang.

Har i alle mine svangerskap gått med masse kynnere og små rier på slutten,så om det har noe å si om du føder på termin eller ei,vet jeg ikke.

Skrevet

jeg vet ikke jeg heller.. sist hadde jeg masse av dem hele svangerskapet det har jeg ikke hatt nå... så har jeg hørt at de fester seg tidligere første gangen så jeg bare lurte på erfaringer rundt dette =)

Skrevet

Festet seg aldri forrige gang, og jeg fødte før termin da :-)

Skrevet

Mener dt festet seg i uke 37-38 med nr 2. Fødte 1 uke på overtid.

Denne gangen er ikke hodet festet ennå, og nå har jeg 12 dager igjen. Regner ikke med at de fester seg før evt like før det skjer, men barnet ligger godt nedi bekkenet, da.

Skrevet

Føler at det er noe på gang da.. men kan jo ta feil =) har egentlig ikke tid til å føde helt enda da hehe.. alt er ikke klart enda, ikke pakket baggen engang. men får vel gjøre det nå en av dagene ;)

Skrevet

Jeg er vel ikke helt kvalifisert ennå..

Første gang festet hodet seg ca uke 35-36, mener jeg å huske, gikk 14 dager over.

Nå har jeg 6 dager til termin og hodet er ikke helt festet. Jordmor kalte det for "knapt festet", ligger godt i bekkenet. Så nå blir det spennende å se hvor lenge jeg går denne gangen.

Venninnen min fødte nettopp nr 2, ingen av hennes festet seg før fødsel. Første gang fødte hun en dag før termin, nå gikk hun 10 dager over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...