Gå til innhold

Sitter her og bare gråter nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og føler meg helt jævli... Jeg sa noe til guttungen i dag som jeg ALDRI burde sagt... Det kom bare så spontant og jeg angrer så fryktelig! Vil ikke gå noe nærmere innpå det... Jeg vet jeg har kort lunte for tiden for jeg har det ikke helt bra pskisk... Hva skal jeg gjøre for at noe sånt ikke skal skje igjen? er det noe jeg kan gjøre for å få kontroll over temperamentet mitt? :-(

Har så utrolig dårlig samvittighet!!! *1000 ganger unnskyld, elskede skatten min*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliten?Alene?Ensom?Føler at du ikke har tid til annet enn andre og aldri deg selv?

Skrevet

uff.. ikke noen god følelse..

vil trøste deg med at dette nok har skjedd en god del..

det går over. feil kan skje..

Skrevet

Alle kan gjøre feil. Eller rettere sagt; alle GJØR feil. Det viktigste er at du lærer av feilene dine. Gutten din er nok ikke i tvil om at mammaen er fryktelig glad i han!!

Skrevet

Tusen takk for støttende ord! Var sikker på at jeg skulle få masse moralpreken, jeg... Ja, gjett om jeg har lært! Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt unnskyld til ham etter det...

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Så trist, men sånt skjer. Istedet for å sitte her bør du gå til gutten din og si unnskyld.

Skrevet

Barn trenger å lære at også vi voksne kan gjøre feil så det er bare å legge seg helt flat og unnskylde. Det høres ut som du allerede har gjort flere ganger så han ligger nok ikke og tenker på det så da kan du legge denne dagen bak deg og så starte på ny frisk i morgen. Jeg har selv hatt mange kvelder med dårlig samvittighet, mest med utålmodighet, stresshet i hverdagen osv. og da tar jeg meg i nakken dagen etterpå.

Skrevet

Alle gjør feil kjære deg! Og gutten din lærer også av deg når du kan komme og si unnskyld som du har gjort. Prøv og legg det bak deg nå og stå opp til en ny dag i morgen - som helt sikkert blir bedre! :)

Skrevet

Ja, nei det hjelper jo ikke å dvele på det! du har helt rett! Få minutter etterpå satt ham på armen min og sang "på månen" mens vi sussa og sussa! hihi Så det er nok værre for meg enn for ham! Jeg sa det heller ikke direkte til ham, da, det var noe som spontant poppa ut av meg... Skjønte ikke at jeg sa det før jeg hadde sagt det... :-( Men som sagt, jeg har tatt en enorm lærdom av det, og det gjorde veldig godt å få det ut her! Igjen: tusen takk for støttende ord, damer! :-)

Skrevet

Ja, det er nok ikke alt de skjønner men likevel gjør det vondt for mammahjertet. Jeg pleier å snakke litt om dagen i dag og hva som skal skje dagen etterpå når jeg legger ham. Og flere ganger har jeg sagt "Mamma er lei seg for at det ble litt stress når vi skulle handle osv. " Betyr nok ikke så mye for ham men for meg hjelper det ihvertfall å få sagt det. Vi gjør feil vi også og det beste vi kan lære dem er at vi må gjøre opp for det, unnskylde og forklare oss.

Skrevet

Ja! Det var lurt! da vil jo også barnet lære at det er bra å prate om ting! Det skal jeg jaggu meg gjøre! Tusen takk! :-)

Skrevet

Du, jeg hadde samme greia i dag.. ble så innmari sint og klikket skikkelig... vrælte og skremte jo livet av ungene...

Minsta på bare 2 år løp livredd inn på rommet sitt, tenk så redd hun måtte ha vært meg... :( Får tårer i øynene av og tenke på det...

Og guttungen min som ble jaget på rommet, mens han løp og så skremt bak mot meg, der jeg kom trampende og illsint...

Blæ, hater at det har skjedd, gjør vondt i hele meg når jeg tenker på hvor uholdbart det er og gjøre sånt mot små barn.. de skjønte jo ingenting!

Vi har heldigvis koset oss sammen lenge nå før de la seg.. men det hjelper ikke mye på samvittigheten min likevel... :(

Skrevet

Godt vi er fler hissigpropper om det! hihi... Bare så ille at det skjedde i butikken... :-( men men... Gjort er gjort og spist er spist... ser ikke ut som om an tok noen skade av det, da... Barn er veldig flinke til å tilgi! Bare vi passer på å gjøre som hun over her sier: Prat med barnet om det! Det skal jeg jaggu meg gjøre heretter! I dag var det klin umulig å prate med ham i senga for han har fått Thomas toget sengetøy som han ble heeelt tussete av! hihi

Skrevet

ja, vi pratet endel om det etterpå, og jeg fikk sagt unnskyld. Og så ga vi hverandre en god og lang klem:)

Syns det er veldig viktig og snakke om slike ting, selv om jeg heller kunne ønske jeg bare kunne holde meg rolig for alltid,så hadde vi sluppet og ha sånne samtaler:P

Skrevet

Nå bare gleder jeg meg til jeg er ferdig med disse forbanna hormonene! Har jo vært pms i ca 1/2 år nå! *sukk* Nå bryr jeg meg ikke så mye om dette forsøket går bra eller dårlig... Vil bare bli ferdig med disse hormonkurene... :-( Det er de som fucker opp hele meg!

Skrevet

Bare greit å dele tips for ikke noen lett oppgave å være mamma gitt. Er gravid og utrolig sliten for tiden så føler meg absolutt ikke som noen supermamma. Blir innimellom lei av følelsen av å ikke få to sekunder for meg selv men så får man en skikkelig god kos og da glemmer man det ,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...