klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 dette har vært en jævlig dag. det viste seg at sønnen min har fått den 5 barne sykdom. en sjelden sykdom.legen fortalte at han ser den 1-2 ganger i året. det som er skummelt her er at gravide skal ikke være i nærheten av denne sykdommen. det kan smitte barnet og det KAN få alvorlige konsekvenser. mange får denne sykdommen uten å vite det. Tok blodprøver hos legen i dag. får desverre ikke svar før mandag.dette blir den verste helgen noen sinne. må gå å vente. barnet mitt kan bli sykt,i verste fall dø... dette er helt grusomt...jeg griner meg i hel..
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Stakkars deg, det hørtes ut som en kjip situasjon å være i! Man bekymrer seg nok i svangerskapet (snakker for meg selv og sikkert mange andre) om ikke sånne ting skal komme i tillegg. Vet ikke så mye om sykdommen (smittefare o.l), men håper virkelig at det går bra med dere. Klem
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 akkurat det som er så ekkelt. det er ikke mange som kjenner til denne sykdommen. legen måtte google seg frem til svar. ovenfor andre barn er det ikke farlig.men for gravide er det ikke bra. alle gravide burde sjekke seg om de er immun eller ikke!!!!!! spesielt om de jobber med barn,slik jeg gjør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå