chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Å kjøpe.. evt vaske dere som skal ha flere?? Jeg er 100% sykmeldt og har jo ingenting å gjøre på så noe må jo gjøres. Vi håper på å få kjøpt nytt hus innen jenta kommer, men det ligger liksom ingen til salgs for tiden og det er 15 uker til termin. Så om jeg lager til seng å greier nå så kanskje jeg må pakke det sammen igjen for å flytte det. Men vaske klær kunne jeg ha startet med, men det er jo uansett 15 uker igjen...*sukk* kjedelig!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Svarte deg litt ien annen tråd her.. Jeg tenkte å begynne å vaske tøyet jeg har fra før når jeg har 4-6 uker igjen. Har du en annen hobby å finne på? Jeg har brodert mye når jeg gikk med de to andre og var 100 % sykemeldt. Prøvde meg også på litt strikking,men det ble bare tull. Hadde ikke noe talent der.. Denne gangen har jeg planlagt og gå gjennom alle bildene jeg har på dataen som ikke blir gjort noe med. Framkalt de og få de i album.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har begynt å vaske Kjeder meg jo ihjel av å bare gå hjemme og har ingen annen spesiell hobby!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Brodere, strikke pg sy eier jeg ikke tålmodihet til, blir for mye dill=) Bildene mine på maskina er sendt til femkalling og skal i album, (alle som et) men når det er gjort er det nok fortsatt 14,5 uker igjen.. hehe=) Har ellers ingen hobby nei, holde hjemmet i orden stor sett=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Nei da har jeg ikke så mye mere forslag.. hehe:) Her i huset er det alltid nok av klær å vaske og legge vekk.. Blir aldri feridig.. Har ikke framkalt bilder på tre år så jeg har litt av en jobb foran meg.. Tar nok mer enn en hall uke å fikse alle de..Er det noe sånn trim for gravide du kan melde deg på? Så møter du kanskje andre gravide som også går hjemme og kanskje kan tenke seg til å gå på cafe eller noe sånn.. Her er det av og til svømme kurs for gravide. Som skal være gunstig for gravide, og andre slike ting.. Ikke mye da, men litt er det jo å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå