Gå til innhold

Inspirert... hvis SØNNEN din på 14...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

hadde kommet hjem og sagt han hadde gjort en dame gravid, hvordan hadde du da forholdt deg til saken?

Jeg ville gjort det samme som om min datter på 14 ble gravid - støttet og hjulpet henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gud bedre... Neitakk.... Men selvfølgelig hadde jeg støttet og hjulpet så godt jeg kunne. Er og vil alltid være lillegutten min.

Skrevet

Støtter barna mine uansett, men hvis HAN hadde prøvd å tvinge jenta han hadde gjort gravid til å ta abort så hadde jeg kjefta ham huda full og leksa opp om ansvar. Hadde leksa opp hvis hennes foreldre hadde forsøkt å tvinge henne til å ta abort også. Mitt hjem hadde vært åpent i hvertfall for dem.

Skrevet

Først hadde jeg fått hjertastans! Så hadde jeg spurt etter jentas navn og fått tak i foreldrene og støttet bade min sønn og jenta så godt jeg kunne.. Håper jeg aldri kommer i den situasjonen!

Skrevet

Leste du mitt innlegg? ;o)

Uansett er støtte det vitale. Støtte og hjelp til å legge tilrette alt for dem.

Hadde de valgt abort, hadde jeg faktisk blitt lei meg. Men ikke kasta ut sønnen min, for det.Eller blitt sinna.

Nei,her er nok nøkkelordet STØTTE!

Jeg har nå hatt 4 tenåringer, og blitt farmor allerede.Men han ble ikke far før han ble 23,og det er klart man føler seg roligere i så måte, i forhold til en skolegutt som blir pappa.

Jeg hadde unge foreldre selv, og ble mamma tidlig. Det går an!

Søsteren min var 16 da hun ble gravid. Og har ei flott datter på 23 år,som virkelig gjør det bra i dag.

Ung mor eller far er ikke noen katastrofe,nei =o)

Skrevet

HA!!

Min gutt skal alltid være liten han!!!

=D

I wish!

Neida, jeg hadde snakket med han, fortalt hvordan det er å være pappa, så ville jeg snakket med ''svigerdatteren'' min å fortalt henne hvordan det er å være mamma..!!!

Hva de må gi opp for det lille barnet...Om de takler det.

Skrevet

Hadde blitt dønn fortvila på hans vegne. Hadde støtt dem begge to. Stilt opp alt man makter.

Skrevet

Ja var nok ditt innlegg jeg ble inspirert av, Northernlights=)

Jeg ble selv mamma som 20-åring, og det er jo litt tidlig.Sambo var da 23... Men det går så det suser=)

Fetteren min ble pappa når han var 17, dama var 16. går strålende det også.

Men noe drømmesituasjon er det nok ikke, håper de venter til de har passert 20 ihvertfall..

Skrevet

Mange sa til meg "Føler du ikke du mister ungdomstiden din?"

Nei, jeg savnet aldri noen "ungdomstid". Jeg hadde den samtidlig som jeg var mamma til verdens nusseligste lillegutt =o)

Tenårene er uansett oppskrytt ;o)

Slapp jo og være så innmari opphengt av moter,kviser på nesen,- ja, alle disse "livsviktige" ungdomstingene !

Hadde ikke tid til sånt :op

Skrevet

Haha, nei sånt har man ikke tid til når man er småbarnsmor. før var jeg alltid sminka og leiligheten var strøkent. nå vet jeg ikke hva som ser verst ut av meg og leiligheten=P

Skrevet

Jeg ville ikke akkurat blitt imponert og overlykkelig,men hadde nok gått litt i meg selv og sett om det var noe jeg hadde unnlatt og fortelle eller forklare.Men når ting hadde vært slik så er det jo bare å stille opp så godt man kan det....

Skrevet

Jeg hadde nokk blitt veldig overasket om sønnen min hadde kommet hjem med den beskjeden, men ville nokk støtte han like masse uansett hvor gammel han måtte være. ville nokk syns det hadde vært litt i yngste laget å bli pappa, så hadde vel støtta ham ekstra mye :) Ikke er det sikkert han ville hatt noe barn engang, å ville vel slangt den regla om at man må bruke kondom osv hehe ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...