Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent akkuratt i det jeg gikk over til tredje trimester kom de kjente symtomene fra forrige svangerskap..(som jeg kanskje hadde et lite håp om å slippe noe av denne gangen..;)

Plutselig var den der,den ekle halsbrannen.

Så har såvidt krampene i leggen meldt sin ankomst..(noe jeg hadde hver eneste morgen jeg våknet forrige gang..)

Urolige legger..og selvfølgelig mer ubehagelig å bøye seg..

Når begynte dere med disse symtomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt her jeg...:)

Skrevet

jeg har vel hatt dette en lang stund egentlig. var ikke plaget med halsbrann i forrige svangerskap, men nå er det ille.

men det jeg merker bortsett fra nedpress, er rett og slett mage vondt. i nedre del... kan rier sitte der tro? er i uke 37 så jeg har jo egentlig en stund igjen...

Skrevet

Det kan jo være en begynnelse på noen mase rier da kanskje..

Jeg fødte i uke 37 forrige gang og da hadde jeg gått 1,5 uke med bare sånne slitsomme maserier først..

Nedpress er ganske ubehagelig ja.Har du hatt det lenge?

Skrevet

ned press følelsen kom vel for et par uker siden tenker jeg. Jeg har hatt relativt sterke kynnere et par uker også, men som sagt, denne mage smerten er ny for meg.

Urolige legger kommer og går, 3 trimester har med seg litt plager ja, men det er jo en stor glede til slutt.

har funnet ut at sjokolade kanskje er det jeg får mest halsbrann av.... så er det søren meg det jeg har mest lyst på å.... ironisk...

Skrevet

bare av nysgjerrighet... fødsel i uke 37 byr ikke på komplikasjoner nødvendigvis? regnes som til tiden også, sant?

Skrevet

Det var iallefall ingen komplikasjoner i forhold min fødsel og med datteren min i uke 37.

Men jeg fikk sv.skaps forg. som gikk på under fødsel og i etterkant veldig dårlig,så pga det vi ble liggende en uke på sykehuset.

Ellers var hun 3190 gr da så ingen fare,hun ned litt mer enn vanlig de første dagene,men kom seg fort igjen:)

Så jeg har ingen angst for å føde på den tida igjen.

Ei venninne av meg fikk ei jente i dag,også tre uker før termin,men alt bra:)

Skrevet

det betyr ikke komplikasjoner nødvendigvis på føde i uke 37, men bebyen regnes som prematur og behandles deretter frem til og med uke 37 pluss 6. Så firkantet er det!:) Iallefall på sørlandet sykehus. Hadde ei veninne som fødte i uke 37 pluss 5, og hun ble behandlet som prematur, men det gikk jo veldig bra da og ikke noen store komplikasjoner!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...