*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Skal på visningstime hos Fame imorgen, og har nå fått med meg at jeg MÅ kjøpe ramme selv. det står ikke noen pris på rammer i prislisten dems, er det noen som vet hva de koster? Noen som har vært der?
najs Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Lengesiden nå, men jeg mener de er ganske dyre. Tar du en god gjeng med bilder så regn med å bla opp en del penger. Fame er grisedyrt for å si det pent.
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Ja fikk jo bakoversveis når jeg så prislisten for bildene bare. men nå mente jeg ramme til det gratis bildet jeg skal få. hva koster den?!
It's all about me Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Den billigste koster 850,- inkl. bilde. Men den er 14x18 (eller i nærheten) stygg som fy og har ikke noe luft rundt bildet. Altså laget så alle automatisk skal velge å oppgradere. Neste steg er 1500,- mener jeg, og den er helt grei, men ikke mer.
prematura har tre små Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Alle bilder fra Fame leveres med glass og ramme, prisene i prislista er altså inkludert ramme, men DYRT er det ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå