phantomet Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 som jeg absolutt ikke ville høre... dvs han måtte jo fortelle det, men jeg hadde håpet at det ikke var sant... Idag da han ankom dagmammaen for å hente Måka, fant han gutten sittende alene i en sandkasse på en uinngjerdet lekeplass...midt i boligfeltet, uten at han så snurten av dagmammaen, andre unger eller voksne. Phantom-mannen tok gutten på armen og forlot lekeplassen og gikk mot bilen. Da dagmammaen kom ut av et av nabohusene idet han nådde frem til bilen, sa han bare at du må passe bedre på ham. Hun hadde ikke sett at mannen hadde kommet eller gått...
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå jeg blir så frustrert over det der, også nå når det tusler ekle menn rundt hjørnene så går hun på besøk til naboen.... jeg hadde eksplodert!
Plutseliten :) Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Da hadde jeg blitt så redd,oppgitt og sint! Noe dere sikkert er. Klart det går 1000 tanker gjennom hodet deres,med rette. For ikke bare finnes det ekle slemme menn.Men en liten gutt kunne jo funnet ut at han ville rusle seg en tur...eller blitt redd for at han ikke så noen han kjente.... Nei og nei,dette er absolutt ikke bra, har dere alternative løsninger?
Maud Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Uff uff uff! Det er bra dagmammaen ikke er en permanent løsning og noe som dere ikke har noe alternativ til! Noen få uker til nå. Håper hun skjønte alvoret tilstrekkelig til at hun passer på resten av tiden. Slapp og sløv er irriterende, men dette er ikke akseptabelt!
phantomet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Alle som kjenner phantom-mannen vet at han er en mann som sjelden blir sint... Idag var han så opprørt at han var helt skjelven. Derfor sa han ikke annet enn at hun måtte passe bedre på gutten, før han kjørte derfra... Denne dagmammaen er en midlertidig løsning frem til sommeren. Måka begynner i barnehage til høsten, og phantom-mannen tar ferie fra 1. juli. Nå vet vi ikke hva vi gjør frem til sommeren. Jeg er jo ikke istand til å følge en aktiv ettåring em hel dag med diger mage, sviktende bekken og tretthet...Men jeg er jo fristet til å prøve! Phantom-mannen må uansett ta en alvorsprat med dagmammaen imorgen. Hadde hun vært helt som folk flest hadde hun fått en vekker idag, men det har jeg desverre ikke noen tro på... Måka er jo bare en liten tass, med enorm energi og kreativitet. Han er like troende til å dra ut på ekspedisjon på egen hånd, følge etter en katt han ser, klatre høyt opp i klatrestativet eller forsvinne hvor som helst med hvem som helst... Jeg blir helt kvalm av tanken på at dagmammaen garantert ikke har sviktet for første gang, men det er første gang vi har avslørt slik grov uaktsomhet.
Gummelillan Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Uff, får helt vondt i maven på vegne av deg - og tanken på alt som kunne ha skjedd. Skumle menn i nabolaget er nå en ting. Men tenk på alt det andre en slik liten aktiv tass kunne ha vært utsatt for på den tiden hun var borte?! Hvor var de andre ungene???? Synes Phantommannen skal gi henne inn i klartekst. Og ser det ikke ut som det funk'er tror jeg at jeg ville ha krøpet til korset og fått de i hus igjen...
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Oj, så lei meg jeg ble nå.. På deres vegne. Det der er ikke enkelt, og det gjør jo at du blir sittende hjemme nå mens han er hos dagmamma og bekymre deg for hva som skjer nå.. Uff.. Jeg hadde sikkert ikke klart å roe nervene mine om jeg hadde visst noe slikt. - Kan dere ikke flytte gjengen tilbake til huset deres da? Eller ble det for mye for deg? Skulle ønske jeg kunne bidra, men du vil vel ikke ha midlertidig plass i bhg på Lysaker heller?
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Kjære folk!! Skummelt! Jeg kan ikke forlate min sønn på 2,5 år, uten at han stikker av. Det var ikke bra. Håper dere finner en bedre løsning.
Trollmora Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Fy fader at hun kunne gjøre det mot Måka og dere! Håper phantom-mannens kommentar i går gikk inn på henne og at hun legger seg flat i for det i dag. Kan dessverre ikke hjelpe med noen ny dagmamma, bare krysse fingre for at hun har skjønt alvoret frem til sommeren.
bustebartepin Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Uff da, dette var ikke bra! Blir nesten på gråten jeg, jobber med sånne småttisser skjønner du og får litt vondt i hjertet rett og slett. Skjønner godt at dette setter deg i en veldig vanskelig situasjon!! Kan du ikke ta en tlf til bhg måka skal starte på til høsten. Forklar dem hele situasjonen og spør om det ikke finnes en mulighet for at han kan få start i bhg før sommeren .Min bhg har gjort dette flere ganger for å hjelpe foreldre i en vanskelig situasjon, pga barnas ferieavvikling lar det seg som regel greit gjennomføre. Sekv om dagmamman lover bot og bedring kommer ikke du til å klare å slappe av så lenge du ikke føler deg trygg. Håper du finner en løsning som dere kan leve med, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå