Attekattenoa Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk satt inn ett egg (IVF) 8.mai og testet positivt på mandag (rugedag 10), og jeg er i dag 4 uker på vei;-) Håper virkelig at alt går bra fremover og at vi får en velskapt liten baby i januar/februar -09! Virker som det er veldig mange som har testet positivt denne uken - gratulerer til dere alle sammen! Hvordan er formen deres, jenter? Jeg er litt uvel og kvalm pluss ganske så andpusten, i tillegg til ganske mye "mensmurringer" i korsryggen og nedover lårene. Men jeg har desverre fått OHSS (overstimuleringssyndrom) så regner med mesteparten av "plagene" skyldes det. Håper bare det ikke forverrer seg! Stor klem fra lykkelig gravid
svanemamma Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Så gøy at det klaffet. Gratulerer så mye og velkommen hit!! Jeg venter nr.3 17.januar. Sliter med mye kvalme og svimmelhet, men ellers er alt bra:-)
Mikkemafian Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer:) Det er alltid litt ekstra moro når det klaffer for de som sliter!!! Krysser alt vi har for at det skal gå bra med alle... Her er det mye uro i magen, men lite kvalme ennå, heldigvis. Forrige gang var jeg superkvalm til 6. mnd.... Så håper at det går bedre denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå