2gullklumper Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hvor lang tid tok det før at det ikke var fysisk vondt lenger? Er jo helt ødelagt her!
mamman til ana Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 2-3 uker:) Tygget konstant sukker drops i den perioden. Kjenner du suget er helt enormt, så husk det varer bare noen få minutter, ta et drops istedet.
2gullklumper Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 ååå så lenge?? lunta mi er kortere enn kortest!
2gullklumper Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Ja,er egentlig sta som et esel, så dette skal jeg greie denne gangen!
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Det verste var over innen 1 uke, 2 uker etterpå hadde jeg ingen problemer. Lykke til : )
2gullklumper Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 tusen takk! var godt å høre at det kan gå fortere!
Lekamøia Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Jeg sluttet ved hjelp av pillene Champix (reseptbelagte) for snart 1 år siden. Jeg vet ikke om det var pillene eller røykeslutten (mest sannsynlig begge deler), men jeg hadde kort lunte i 3 mnd (gikk på pillene i 3 mnd). Ble ganske trøtt av pillene, men ingen andre fysiske ubehag. Ikke røyksug, ikke rastløshet osv (som jeg alltid har hatt de andre gangene jeg har prøvd å slutte uten hjelpemidler). Hadde heller ikke behov for erstatninger som pastiller osv. Gikk opp 4 kg totalt (begynte å trene rett før jeg sluttet å røyke), men kiloene er på vei ned igjen nå Jeg er en storfornøyd, stolt ikke-røyker som overhodet ikke har lyst på røyk, selv ikke på fest (Og tro meg, jeg har sluttet og startet igjen mange ganger). Hemmeligheten ligger i å aldri tillate seg et eneste trekk av en røyk igjen når man først har sluttet. Ikke så mye som en liten festrøyk. Stå på! Du klarer det og jeg heier på deg
Gunda Gråtass Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Den første uka var desidert værst!!! Helt forferdelig, holdt på å sprekke flere ganger. Men HOLD UT!!! Dette klarer du!
2søtesmåh Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Kjøp boka endelig ikkerøyker. Det verste med å slutte er å tenke på alle situasjonene man kommer til å komme bort i hvor det noemalt var VEEELDIG godt med en sigg, og man gruer seg til å "takle" disse situasjonene uten...Men når man står midt oppi det (f.eks første festen) så er det ikke så ille:o) Dette greier du, alt du føler er KUN psykisk ) Jeg drakk MENGDER med kaffe jeg da, var litt redd for at jeg da skulle få lyst på røyk, fordi røyk+kaffe var himmelen på morgenen, men neida. Kaffen tok bort verste røyksuget ) Legg til side penger hver gang du har vært å handlet og du vet at du normalt hadde kjøpt røyk. Legg det i en egen boks, kun for deg....Og så kan du unne deg en megajulegave til deg selv ) Lykke til
TurangaLeela Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Plaster, røyketyggis? Jeg hadde ikke sug, etter 7 år som stor-røyker. Men jeg svettet veldig om natten i en ukes tid. Suget kom en gang i mnd, det varte i 1 sek, i ca 1 år. Ble litt mer røykesugen etter 2 år, prøvde da med fest-røyk. Så etter noen ganger på fest, fikk jeg helt nok, og ble kvalm bare jeg kjente røyke-lukt. Nå er jeg gravid igjen og røyk er helt borte fra min verden, skulle trodd jeg aldri hadde røyket egentlig. Nå er det snart 3 år siden jeg slutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå