Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 I tilfellet må det være en bilstol med sele i selve bilstolen. Finnes det stoler man kan feste med bare magebeltet? Mener større seter fra 9 kg -->.
Ladybug~N&E Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 de større setene har 5-punktsseler i setet. selve setet skal festes med sikkerhetsbeltet.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Og med sikkerhetsbeltet går det med bare magebeltet? Den som er i midten av baksetet?
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Du å nesten høre med en forhandler, en for å være ærlig så tviler jeg sterkt. en kansje det er muligheter for å sette inn en trepunksele? Kun midselen alene vil umulig kunne sikre et barnesete foreskriftsmessig, uansett merke vil jeg tro.
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 I gamle dager fantes slike stoler. HTS besafe sine stoler gikk faktisk an å feste med det magebeltet i midten:) Men om det går an nå lenger, det aner jeg ikke. Går hvertfall ikke på vår besafe combi ett eller annet...
Solbollatilmamma Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Akta Graco DuoLogic er et bakovervendt sete som kan festes med topunktsseler. Eller, vil si, det er basen som festes i bilen, og setet kan brukes fra 0-18 kg - basen har 3 trinn som gjør at babyene ligger i setet, mens setet rettes opp dess større ungene blir. HTS besafe izi combi - heter omtrent det ihvertfall - er et sete som kan festes med 2pktsele. Lurer på om det kanskje bare kunne brukes med 2pktsele når det blir montert bakover, ikke helt sikker. ...men DuoLogic setet tok mindre plass i bilen vår...
prematura har tre små Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Akta Graco Cosmic og HTS BeSafe izi Combi kan begge festes med topunktssele, men de MÅ da stå bakovervendt. Begge setene er fra 9 kg og oppover.
EnMamma Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 De fleste bakovervendte seter kan festes i topunktssele, men det finnes INGEN puter eller beltestoler som er godkjent for slik bruk!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Mitt Maxi Cosi sete 9-18 kg kan festes med bare magebelte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå