Gå til innhold

Finnes det bilstoler som bare krever bruk av magebelte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfellet må det være en bilstol med sele i selve bilstolen. Finnes det stoler man kan feste med bare magebeltet? Mener større seter fra 9 kg -->.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de større setene har 5-punktsseler i setet. selve setet skal festes med sikkerhetsbeltet.

Skrevet

Og med sikkerhetsbeltet går det med bare magebeltet? Den som er i midten av baksetet?

Skrevet

Du å nesten høre med en forhandler, en for å være ærlig så tviler jeg sterkt. en kansje det er muligheter for å sette inn en trepunksele?

Kun midselen alene vil umulig kunne sikre et barnesete foreskriftsmessig, uansett merke vil jeg tro.

Skrevet

I gamle dager fantes slike stoler. HTS besafe sine stoler gikk faktisk an å feste med det magebeltet i midten:)

Men om det går an nå lenger, det aner jeg ikke. Går hvertfall ikke på vår besafe combi ett eller annet...

Skrevet

Akta Graco DuoLogic er et bakovervendt sete som kan festes med topunktsseler. Eller, vil si, det er basen som festes i bilen, og setet kan brukes fra 0-18 kg - basen har 3 trinn som gjør at babyene ligger i setet, mens setet rettes opp dess større ungene blir.

HTS besafe izi combi - heter omtrent det ihvertfall - er et sete som kan festes med 2pktsele. Lurer på om det kanskje bare kunne brukes med 2pktsele når det blir montert bakover, ikke helt sikker. ...men DuoLogic setet tok mindre plass i bilen vår...

Skrevet

Akta Graco Cosmic og HTS BeSafe izi Combi kan begge festes med topunktssele, men de MÅ da stå bakovervendt. Begge setene er fra 9 kg og oppover.

Skrevet

De fleste bakovervendte seter kan festes i topunktssele, men det finnes INGEN puter eller beltestoler som er godkjent for slik bruk!

Skrevet

Mitt Maxi Cosi sete 9-18 kg kan festes med bare magebelte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...