Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 ....hvor mye penger jeg og familien min brukte på matvarer i april??? Fikk nettopp kontoutskrift, og er lettere sjokkert.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Jøss, på første forsøk! Gratulerer, er du synsk??? 11250 kr på en måned.. Her er det noe galt!
Mor&barn Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 hehe Må nok være synsk ja;) Det er fort gjor.t Tviler ikke på at vi bruker det samme enkelte måneder, men det tror jeg ikke jeg vil vite .P
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 11250 er det vi nesten har i inntekt her i heimen.. blir ikke dyr mat her men det som er mest lettvint (for det er billigst..blæh) . klarer ikke lage mat fra "scratsj" *inkompetent*
Gunda Gråtass Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 JØSS! Det synes jeg var fryktelig mye... Vi er bare 3, og bruker ca 3-4000 kr på mat og husholdningsartikler pr mnd.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 Her går det mye i ferdigmat til mannen på jobb... En hundrelapp til dagen blir jo litt - mer hvis han har overtid. Men vi har absolutt ikke råd til dette, så nå må vi begynne å tenke litt før vi handler. Håper ikke det er det vi pleier å bruke på en måned. Jeg som trodd vi var sparsommelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå