Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei, har funnet ut at jeg er gravid i dag, og synes det er veldig hyggelig å kunne flytte over til dette forumet ;-) La meg slippe jubelen løs: JIPPI!!!!!! Og med det kommer selvfølgelig også alle bekymringene for om det kommer til å gå bra. TVI TVI til meg og alle andre her inne!!! Jeg tror jeg er 3 uker og 3 dager på vei, så stort ferskere spire enn dette får man vel ikke! Det blir en spennende tid fremover...
Lille lykke:) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med spira!!!!!!!! velkommen hit, og lykke til på ferden:) Er det første?
Tingenes Herre Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Hei, takk for det! Ja dette er første, og det kom litt uventet (etter 1 pp), så jeg er litt skjelven enda.. Så rart at det skulle gå så fort, tenkte liksom at jeg skulle bruke litt tid på dette, og venne meg mere til tanken. Men jammen satt den ikke på første forsøk! Det er ikke noen annen måte å beskrive hvordan jeg har det nå enn: skrekkblandet fryd! Jeg skifter mellom superhappy og livredd (sikkert noe hormoner med i bildet også..) Blir vel temrin i starten av februar, tror jeg. Får regne det ut når jeg er hos legen på fredag. Krysser fingrene for at spirene holder seg der de skal! Lykke til du også! :-)
blå og rosa+lillebror Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 gratulerer!! er i samme båt som deg, fant ut i går at jeg er gravid, 4+5 i dag også etter bare 1 pp, så er også kjempespent (og litt nervøs) hehe. tror egentlig ikke det har gått helt opp for meg enda. lykke till videre !
Line m 3 Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer! Er litt overveldende når ting klaffer så fort. Her satt det på 2. pp, og etter en betennelse i livmora i 03 (mistet en eggleder og visste ikke om den andre fungerte) så ble jeg skikkelig sjokkert og satt ut når testen var positiv. Jeg testet nærmest for morro skyld når mensen kom en dag for tidlig og bare varte i 3 timer. Fortalte ikke engang til samboeren at jeg hadde mistanke, så han holdt vel på å besvime når jeg ringte han på jobb, hehe. Lykke til! Krysser fingrene for at det går bra. Hopper selv over til 2. trimester om få dager
isi* med liten januar spire!! Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Åhh grattis såå mye =) uansett hvor mange pp så tror jeg alle små lille babisser er like ønsket =) Lykke til med spiren fremover!!!!
Mikkemafian Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer og velkommen hit.. Lykke til med den voksende magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå