Holly❄️ Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Kom hjem fra jobb, og maset begynte!! Minstejenta skulle bli bært, og huset så ikke ut. Mannen klarer visst ikke og sette inn oppvasken osv mens han passer ungene.... !!!??? Så begynte guttungen og mase, og mase og mase.... og ingenting er jo bra nok heller.... Prøvde og ordne alt samtidig og som alle vet, så går ikke det... Og jeg gav alle en advarsel om og slutte og mase og holde litt avstand. Og hva skjer? Mannen lager handleliste og skriker konstant: Hva skal du ha? Hallo, svar da?? Guttungen kaster brødskiva rett i gulvet og vræler og ler... Minstejenta går og drar i meg og griner.... Da skjedde det... jeg klikka skikkelig!! Vrææææælte ut og skremte livet av ungene, som sprang frivillig på rommene sine.... Ble så anpusten at jeg måtte ta astmamedisinen min også Åååååååååå, hvorfor måtte det skje da???? har savnet ungee masse, og når jeg endelig ser dem så klikker det for meg.... .
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Det kan skje med alle det Bare fortell dem at du beklager, og at du ikke er sint på dem.
Gjest irismor Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Og i samme slengen be gubben om å lære seg å rydde. Eller enda bedre ta med deg ungene ut og kjøp en is. Mens dere er ute og koser dere kan gubben rydde og handle ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå