rooosey Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 testet svak svak positivt med rfsu i går på morgen og ettermiddag. testet også i dag og fikk samme resultatet. men så begynte jeg å blø. helt friskt blod. mister jeg eller? noen som kan svare?
Randis Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Man kaller det ikke å miste før etter uke 5. Er du ev langt på vei? Kan ha festet seg en liten en, men den ikke var levedyktig. Noen opplever også blødninger uten at det skjer noe med ev foster. Kjipt å begynne og blø etter å ha testet positivt. Test igjen når du stopper å blø du. Stort sett er den negativ da, men om den er positiv, kontakt lege. Kontakt lege også om du føler deg dårlig. Ikke morsomt, men, men. Du har sikkert begynt og få litt håp før du begynte å blø. Trøsteklem fra meg.
rooosey Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 ja hadde liksom bynt å tenkt i di baner. har ikke hatt mens siden 8 april. ja trur jeg må gjøre det sånn. man vet ikke noe nå uansett for etter man er ferdig å blø. er no kjipt å blø. mista en gang i uke 6 og i uke 19 så vil sååå gjerne bli gravid igjen tusen takk for klemmen blei jo litt glad jo
Randis Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skjønner godt at du sååå gjerne vil bli gravid igjen. Har veldig lyst på baby selv. Vondt å høre at du mistet. Har selv mistet så altfor mange ganger. Venter på positiv test eller mens her. Kjipt med all ventinga. Blir så utålmodig. Håper at du får det til snart om ikke annet da. Venninna mi blødde som vanlig mens med andremann. Første to mnd. Lykke til fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå