Gå til innhold

Hei jenter, kan dere hjelp meg litt .-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mens 14 april, har de siste mnd hatt 32 dagers sykluns, når har jeg da termin??

På bim står det at jeg er 5 uker på vei og på babyverden står det at jeg er 4+5??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titteij å grattis så mye =) med 32 dager syklus så tror jeg det er dette som skal stemme:

anntatt befruktning:02.05.2008

antatt termin: 25.01.2009

fullgåtte uker: 4 uker, 5 dager

som kom opp her på bim og babyverden. Viss du ev vet når du hadde el så kan du bare skrive inn den datoen =)

Lykke til med lille mirakelet ditt =)

Skrevet

Tusen takk, og lykke til du også.. vi har jo termin begge to i jan da hehe..

Skrevet

Åhh takk for det =) så koselig! Ja enten er det menstermin 15jan eller 22jan. Jeg husker ikke hvilken uke nr sist mens var pga ustabile sykluser. Å at den mnd spiren satt var når vi faktisk hadde en "pause" fra babytenkning. Tar litt på i lengden. Har du prøvd lenge??? Må komme inn på januar forumet du også =)

Skrevet

Har prøvd i over 11 år og 4 ivf forsøk.. skulle igang med 5 forøsk nå ventet på mens men den kom jo aldri hehe.. pos test.. og denne mnd ga jeg helt faan, jeg tok vin, et par røyk, og trente masse, spilte golf ja det meste.. jeg ventet jo bare på å komme i gang og slappet skikkelig av.. ja får komme inn på forumet en tur.. kleeem

Skrevet

ÅÅÅÅJJJ!!! Det er jammen imponerende!!! GRATULERER SÅÅÅ EKSTRA EKSTRA MYE!!! Du fortjener jammen den lille!!! Bra du fikk kost deg litt!!! Hihi kanskje legen kan finne den riktige terminen til deg om noen uker =)

Kos degmasse fremover!!!

KLEEEEEEMMMM =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...