1222 Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 er i uke 32, og har i de siste dagene kjent på at det blir ubehaelig når barnet rører på seg, både når det kommer spark og når det "strekker" på seg. Lurer på om det er dette alene som gjør at det blir "vondt", eller om det kan være andre årsaker til det. Føler meg også litt kvalm samtidig. Noen som har noen erfaringer å dele?
1222 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2008 rører på seg skulle det selvfølgelig være. :-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 er skikkelig ubehagelig innimellom ja!! er 32 uker selv,puh..helt normalt da..ikke sååååå masse plass lenger liksom
1222 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 er litt bekymret for at det kan være begynnende svangerskapsforgiftning, ettersom jeg kjenner det mest opp mot ribbebena, men er vel bare naturlig at den lille presser på både her og der nå i de kommende ukene. Føler på meg at hun er en skikkelig stor baby, hun er så sterk når hun sparker og...
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Kjenner til problemet. Kan være forfærdelig ubehagelig av og til:S Bare vent noen uker til. Heldigvis 5 uker igjen her:) Håper det går fort nå
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Høres veldig kjent ut ja! Jeg har igjen ca 48 dager. Tuppa ligger med hodet laaaangt ned i bekkenet og sparker gjerne fra mot ribbeina slik at hun kommer enda lenger ned!! Auuuuu!!!! Jeg har også blitt kvalm de siste dagene. Regner med at det er vanlig, men skal til legen om ei uke så da skal jeg spørre.
1222 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Takk til dere som har svart, beroligende å høre at det er normalt å føle det slik. Lykke til videre med den lille sparkebabyen til alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå