Arb.ledig husmor Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 oldeforeldrene t snuppa... Eg og snuppa(20mnd) dro på besøk til oldeforeldrene hennes (snart 90 år) og lagde middag til dem... Er en time hver vei til dem, men likevel er det vel jeg som besøker dem oftest av barnebarna dems...(nærmeste bor ca 10-15min gåtur unna). Snuppa storkoser seg der, og oldeforeldrene koser seg sammen med henne. I dag var ho til og med alene litt hos dem mens jeg måtte på butikken å handle noe (var vel borte i nesten 10min).
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Så flott da. Fint gjort av deg. Kan tenke meg de setter pris på dere. Har ikke besteforeldre jeg, men er ikke så rart når mamma var 44 og pappa var 50 når jeg ble født. Og ikke er jeg noen ungfole lenger heller, haha. Men mannen min har to bestemødre som lever, og prøver å være flink å besøke de. Blir mest hos henne som bor hjemme, hun som bor på hjem har vi aldri hatt så god kontakt med, hverken nå eller før hun kom på hjem. Min mann sin far sin familie har ikke så god kontakt med hverandre.
Arb.ledig husmor Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Mormoren min er ganske så surrete nå, men morfar e oppegående så vi prøver å besøke de iallfall 1 gang pr.måned... Nå håper eg bare at de er friske nok t å være med i bryllupet mitt i august...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå