Slalotte Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 jeg har så sykt lyst på silikon..kan noen være så snill å se hit og evt legge det ut på skravle for meg? NYTT 14:53 21.05.2008 jeg har ganske små bryster..er vel en liten b se er også skjeve, peker veldig mot hver sin side istedet for rett fram. Har ikke lyst på slike svære men kunne gjerne ha tenkt meg en c MEN jeg har sinnsykt til lege/sprøyte skrekk så hvordan skal jeg liksom klare å gå gjennom en operasjon? det går virkelig ut over selvbildet mitt at jeg har så små pupper, så jeg vil så gjerne gjøre noe med det, og pengene har jeg. Sambo sier NEI han er redd de ikke skal kjennes like myke og gode ut som de gjør nå..men jeg vil virkelig ikke leve med så små pupper noen som har gått gjennom dette når de har lege/sprøyte skrekk som kan dele erfaringer med meg? Hvordan gjøres alt??
silhah og emilie Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 haha høres akkurat ut som meg det der jo:) sto til og med ekstrem lege og sprøyteskrekk på svangerskaps papirene mine:p Har ikke mye tips til deg men vil gjerne høre hvis noen andre har noen tips:) kanskje det blir på meg en dag også, har ikke pengene jeg da...men det går vel ant å spare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå