Skatt i magen :) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Er det noen flere som er det eller? Begynte å sippe idag når jeg skulle levere sykemeldinga til sjefen min, huff.. ikke mye gøy.. har slitt med endel blødninger, så er derfor jeg er sykemeldt, aner jo ikke om alt er i orden med spiren min.. men i morgen skal jeg få rede på det, har bestilt privat time hos gynekolog, 800 kroner kostet det, men skal sannelig bli deilig å endelig vite noe om åssen det står det nede hos spiren min, om den er der eller ikke :s huff, florerer med hormoner hos meg iallefall...
Spire i magen ツ Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 åjada.. da er vi to.. sipp sipp.. kan sitte å grine av ingen ting.. :S håpløst.hehe.-. Må le litt av meg selv!
Skatt i magen :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 haha, jeg fikk blomster på døren her istad fra jobben, fulgte med kort der det stod at de tenkte på meg å håpte alt gikk bra! for en flott og herlig jeg jobber sammen med!! verdens flotteste gjeng!! gjett om ei som sippa når jeg åpna kortet.. huff... flaue greier.. samboeren bare ler av meg han, er de første dagene jeg er blitt sånn som dette, var ikke det tidligere..
lykkelig78 Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 jeg gråt en liten sskvett da norge gikk videre i grand prix i går hehe..... er bra jeg ikke er alene om å være sipete....føler at jeg ikke har kontroll over disse tårene lenger...hehe
Heaven har født::) Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Melder meg inn i sippeklubben,,,, snørr og tårer renner av det aller minste om dagen.... nesten så jeg må holde meg inne,hehe. Håper det ikke blir slik hele sv.skapet.
Skatt i magen :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 hhaa, hadde en litt vittig en her på 17.mai. stod å så på borgertoget som vi har her, å da kom det noen tårer da gruppen med de psykisk utviklingshemmede kom forbi, syntes de var så søte der de hoppa rundt og smilte og lo hehe, snakk om å være sippete for alt mulig!
svanemamma Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, ja tårene sitter løst her også. Blir blank i øynene for ingenting.
elinom trebarnsmor Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 huff ja, gråter for det meste. Men ingen slår min rekord. Da jeg venta min første så jeg i rein kjedsommelighet på baywatch, og tro det eller ei, jeg begynte å tute. Tragisk men komisk.
Skatt i magen :) Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2008 Hehe, rart hva dette svangerskapet gjør med kroppen vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå