Gå til innhold

Flere i uke 18 som ikke er synlig gravid enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke brydd meg om at jeg ikke har så stor mage enda, men bare nå i dag på jobben er det 2 kolleger som har spurt om hvor magen blir av.. Burde jeg bekymre meg? Tror ganske sikkert svaret er nei, men man begynner jo å lure litt.. Hvordan er det med deres mager da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kunne delt litt du og jeg.. Jeg er også i uke 18 og her spør folk om jeg er sikker på termin og om jeg er sikker på om det ikke er flere der inne.. Har alltid hatt stor mage med de andre også. Fra tidlig, og til slutten av sv.skapet.. Men mener ikke på at det er noe normal.. Tror nok magene våre er like forskjellige fra hverandre så vi er utseende messig vi også..

Skrevet

min mage syntes ikke i uke 18, jeg hadde ikke fått noe mage, ikke engang luft. så ikke beskymre deg:) har jo mye med hvor høy du er, osv.

magen min kom ikke før i uke 21, og nå i uke 27 er den blitt stoooor:):)

Skrevet

Enig med dei over - folk er forskjellige, magane også.

Eg viste heller ikkje i veke 18. Er 22 no, og har såvidt begynt å bli litt "lubben". Men ingen tydeleg babymage enno - det kjem nok etter kvart!

Skrevet

Jaa, det er flere av oss!!!!

Er også i uke 18, og begynner å bli usansynlig lei av at folk sier; "jammen det synes jo ikke i det heeele tatt enda!!"

Jeg er høy og tynn, så er vel ikke så rart. Folk burde kutte ut de kommentarene om at vi er enten for store eller for små. Ingen bestemmer sjøl hvor fort og hvor mye magen vokser under graviditet!!

Fader altså!!!!!!!!!!

Ble bare litt revet med...;)

Skrevet

Tar gjerne litt mage av deg, Kokkelimonke :)

Rart det der, hvordan kroppen plutselig blir allemannseie når man blir gravid. Liker det ikke helt, men det er jo samtidig sikkert bare godt ment når folk spør! Godt å høre at det er andre som heller ikke har så stor mage enda. Regner med at alt er i orden, og magen kommer sikkert tidsnok den..

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har ikke så stor mage ,og det er jeg glad for ,vil helst ikke ha det ,(kommer dt senere har jeg ikke noe valg men so far so good =)))

Det er vell opp og ned som med allt tenker jeg .....vi er jO så forskjellige alikevell...hihi

Har forresten begynt å finne frem bebis tøy jeg da ...gleder meg sånn til lille gullet kommer...vakre jenta vår...=))))

Skrevet

Uke 19 i morgen her, og ikke noe mage, synes jeg selv. Har litt å "bygge på" da, er rund i utgangspunktet. Den eneste som har sagt at det begynte å vises på meg, er svigermor... Og hun sa det før jeg var 3 mnd på vei, og i hvert fall ikke fått noe mage. Så jeg er vel feit ;)

Skrevet

Hohoho, min stesvigermor er den eneste som har kommentert magen min, og det var FØR jeg ble gravid.. Frekke kvinnemenneske :)

Skrevet

er nokk ikke uvanlig og ikke ha noe sånn kjempesynlig mage i uke 18.. ingen som kunne si at jeg var gravid når jeg var 18 uker på vei :-p

Nå begynner det og vises men nå er jeg 23 uker på vei da...

Skrevet

Hva er det med slike frekke svigermødre..To mnd etter jeg hadde født sist gang, stakk min sviger mor meg i magen med en skarp finger og spurte om jeg var gravid igjen.. Magen var jo blitt så stor..

Og det med at gravide mager er allemannseie ja.. Folk klapper meg allerde på magen, og spør hvor mange det er der inne?? Og spør om jeg er sikker på terminen, den må jo være feil.. Blir snart gal..

Skrevet

2 mnd etter fødselen sier du? Herre. Høres ut som din svigers er hakket hvassere enn min svigers. Så frekt at man faktisk bare må le av det :)

Skrevet

Ja tror min s.mor slår de fleste på sånne ting. Hu bare må kommentere alt. Og det hjelper ikke på at hu har et ustabilt liv selv, Og er så forskjellig fra meg så det går ann å bli. Jeg kunne skrevet en bok om alt hun hadde klart å lirket i fra seg siden jeg ble sammen med sønnen hennes.. Akkurat nå er alt bare bra mellom oss. Men det spørs jo hvor lenge det varer. men jeg har jo lært meg min måte å takle henne på hehe:) Så denne gangen istedet for vente på kommentarer forteller jeg selv hvor "feit" jeg er.. Så da svarer hun neida det er du ikke.. hehe:) Så sier hun ikke mer om det..

Skrevet

jeg føler meg faktisk litt stor. nå er jeg 15+2 har lagt ut bilde på siden min. kan ikke skjule magen lengere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...