Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 hva syns dere om MØDRE som tar seg ei øl eller to nesten HVER kveld etter at minstemann har sovnet? er ikke det litt alkistendenser?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Hvis man trenger alkohol for å slappe av, ja da syns jeg det er alkistendenser.
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 For å snu litt på flisa: hva synes du om fedre som gjør det? Sambo gjør det nok ikke hver kveld, men sikkert 5 kvelder i uka. Er det alkis også, eller er det greit fordi det er en mann? Må bare legge til at sambo ikke har et fnugg av tendens til alkoholproblemer...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Drikker 1 eller 2 glass rødvin nesten hver kveld. MÅ ikke ha det,dermed ikke alkis. Jeg og mannen koser oss og nyter stillheten
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes det er litt alkis og drikke alkohol hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Hvorfor utdyper du mødre..er det noe annerledes enn fedre?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Nei, ikke så lenge hun ikke MÅ ha den ølen. I Frankrike er det mange mødre som drikker vin hver dag. Dette er så individuelt, kanskje vi nordboere skulle lære oss å nyte alkohol? vi er vel mest kjent for å misbruke alkohol fredag og lørdag.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 jeg har alltid syntes at rødvin er koslig, men øl er så harry og lite fint, skjønner? jeg veit ikke om det er for at hun skal slappe av, men hun drikker vertfall ei øl hver kveld.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Hadde man bare holdt det til dette og ikke den grisefylla hver helg!! Mye bedre!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 nei jeg syns ikke om fedre som drikker hvar dag heller. Syns alkoholden holder helgen til jeg.
KaMa Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Kan ikke helt se det store problemet. Hvorfor alkistendenser? De ferreste blir ruset av to pils. Skal jeg mene noe, så mener jeg at vedkommende er livsnyter og har funnet sin måte å kose seg på kvelden. Riktignok, blir vedkommende dritings på to pils, så syns jeg det er bekymringsverdig. Men ikke utelukkende av de samme grunnene som deg, hi.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Kansje det kan ha noe med at man liker SMAKEN på ølen! Det trenger jo ikke være alkoholen som er årsaken til at folk drikker øl, vin o.l.! Og det er faktisk verre med de 10 ølene hver lørdag! Det er mer misbruk enn å nyte...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Det gjør min mamma, tar seg en øl når minsten har sovna,(han er dog 21 år) det samme gjør bestemor (mamma er 50år), når minsten har sovna og det gjør jeg også. Ingen av oss er alkiser.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Vi tar ofte oss et par pils på kveldstid, eller ett-to glass vin. Iallefall 4 ganger i uka..det blir annenhver dag.. Men da har vi vel ikke alkistendenser..må det være hver dag..??????
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 Vi drikker 1-3 glass vin sikkert 5 dager i uka. Har ingen følelse av at vi har ett problem. Drikker oss aldri fulle og drikker heller ikke noe mer enn dette når vi er på fest.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #18 Skrevet 21. mai 2008 kommer ann på hvorfor de trenger det. men usunt kosthold derimot, de jeg kjenner som har gjort det blir som regel ganske feite etterhvert
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #19 Skrevet 21. mai 2008 Helt enig med dere som sier at det er mye verre med ti på lørdagen!! Om man tar seg et glass vin eller en øl om kvelden gjør vell ingenting så lenge man lar være hvis man skal ut og kjøre el.l. Selv har jeg ikke født enda, men alle sier at det er kjempeviktig å være "kjærester" også etter at bebisen er kommet til verden, og hvis det innebærer å kose seg om kvelden med litt vin eller øl så hvorfor ikke?? Jeg gleder meg hvertfall veldig til å nyte et glass vin igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå