Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Blir smågal av min mor (og til tiders svigermor når hun er her), de går hele tiden rundt å sier "stakkar lille babyen, har du vondt i magen, hva er det mora di har spist nå da?".. Hun har ikke hele tida vondt i magen, noen ganger er hun bare trøtt og surken når hun gråter, og noen ganger sulten.. Hvorfor tror noen at babyer ALLTID har vondt i magen?? (mi er 7 uker)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Vet hva du mener Blir ganske lei jeg også, men det er bare sånn de sier.. Søstra mi er sånn hvis hun ser sønnen min eller på bilder så sier hun "åå dakar".. Bare sånn folk sier.. Litt idiotisk men sånn er det bare..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Mødrer er sånn. Du må bare overser dem, eller si tilbake.
Gullsnoppen Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Gutten min ble alltid litt urolig av for mye og intens "dikking" og holding i armkroken (når jeg tydelig så at han bare ville komme seg opp og vekk.. . Han ble dermed beskyldt for å ha vondt i magen av sine besteforeldre både støtt og stadig... Situasjonen løste seg opp av seg selv etter noen måneder, jeg holdt kjeft så lenge og håpet det beste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå