MadKiss*Jente i magen* Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 var på posten og hentet pakken med de første klæra jeg bestillte var så spent når jeg åpnet pakken og inni der lå det masse bitte små plagg gleder meg sånn til hun kommer flere som syns det er spennede å bli mamma??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 JEG!=D hehe, kommer til å kjøpe altfor masse klær! Hehe, men foreløpig har jeg ikke kjøpt så masse da, ikke i den minste str.. Og hun må jo ha noe å ha på seg selv om hun er liten. alle sier at jeg ikke må kjøpe så mye, men herlighet, hun må jo ha fler enn 2 bodyer og 2 nattdrakter og 2 sparkedresser, en strømpebukse og en kjole selv om hun er liten vel!?
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 ja selvfølgelig.. jeg hadde ikke klart meg på så lite selv og babyer tisser, bæsjer og gulper på seg da.. hehe er heldig å får masse fine klær i fra søstra mi jeg da:) så trenger jo ikke å kjøpe så mye, men det er jo så gøy og spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå