Gå til innhold

hej snille og vakre damer...krise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og svetter over bacheloroppgaven, og innleveringen nærmer seg veldig....

Så var det dette med engelsk sammendrag da....jeg suger jo temmelig gymsokk i engelsk, og i den sammenheng så lurte jeg på om noen snille og herlige kunne oversatt disse 145 ordene for meg....

Håper noen forbarmer seg *bedende*

Temaet for denne oppgaven er sår og sårbehandling i hjemmesykepleien, og problemstillingen vi har jobbet ut fra er ”Hvordan kan sykepleiere fremme sårheling hos brukere i hjemmetjenesten?”. Vi kommer inn på temaer som omhandler regelverk, etiske retningslinjer, samhandling, sår og rammebetingelser for sårbehandling. Formålet med oppgaven er å vise at vi mestrer å søke frem relevant litteratur innenfor det feltet vi ønsker informasjon om. Litteraturen settes deretter i system, og vi har valgt å vurdere og drøfte ut fra et sykepleiefaglig perspektiv. Resultatene av litteraturstudien viste oss at det er flere faktorer som bør ligge til grunn for at sykepleiere skal kunne fremme sårheling i hjemmet, og vi drøfter videre hvilke tiltak vi ser kan være aktuelle. Veiledning, samhandling og kommunikasjon og teknisk dyktighet i sårstell, sammen med faglig kunnskap og kompetanse fører til god kvalitet og fremming av sårheling. Sykepleieprosessen er gjennomgående i oppgaven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare gi deg litt symp, for jeg suger kraftig i engelsk selv.

Men om du vil ha det oversatt til spansk er det bare å si fra. ;-)

Lykke til med oppgaven!

Skrevet

Phaen og...jeg trodde du hadde gjort hele greie for meg nå!!!! ;-)

Jeg skal huske på det med spansken, og takk for lykke til, vi kommer i land iallefall :-)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Sorry pingu, sitter midt i egen eksamen og hue er helt blåst, håper du får hjelp fra noen andre.

Skrevet

det ordnet seg :-) lykke til med eksamen

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Takk... 24 timer igjen..

Skrevet

Er det hjemmeeksamen du har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...