calla*høygravid:) Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Har tatt ut spiralen, og lurer på når jeg kan forvente mens igjen? Har ikke hatt mens på siden spiralen ble satt inn! Vil jo starte prøvingen så snart som mulig!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Hei, hos meg gikk det tre uker, men jeg tror ikke jeg hadde ordentlig EL den perioden. Hadde ikke mens på 5 år, men de to jeg har hatt nå har hatt 27 dager imellom, ca slik det var før spiral.
Smiley `Venter baby i april ` Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Med meg tok det to dager fra jeg fjernet spiralen til jeg fikk mensen :-)
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 hos meg tok det laaang tid, fjernet spiralen 11 apirl og fikk mensen i går
birma og tredjemann Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg tok ut spiralen for nøyaktig en måned siden. Hadde en liten blødning en ukes tid etter at jeg tok den ut (det tror jeg ikke var mensen). Fikk vanlig blødning i dag så da regner jeg med at det betyr at systemet er tilbake i gang. Da tok det altså nøyaktig en måned fra jeg fjernet den. Har også lyst til å bli gravid raskt så er spent på hvordan det går framover...Noen som har erfaringer for hvor lang tid det tok som vil dele? Brukte dere EL-test? når i syklusen bør man i så fall begynne å teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå