Gå til innhold

Dritgrei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med det dritvonde øret til dritgreisnuppa????

Har tenkt på henne og dere andre som sikkert har hatt det nesten like vondt og leit.

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, og takk for tankene, vet du etter den fryktelig vonde dagen og natten så hadde hun en dag i går hvor hun ikke sa hun hadde vondt før på ettermiddagen, så da fikk hun en paracet før hun la seg og sov hele natten... i dag har hun bare vært blid, så jeg tror det slapp taket med nok nesedråper :-)

hadde du det koselig i går?

Skrevet

Så godt å høre.Nå ble jeg glad!

Da høres det ut som om det værste trykket har gitt seg.

Vet du hva...vi fikk beskjed om å gi allergimedisin til minstemann da han var over sin ørevondt.For det er ofte væske igjen i mellomøret,og det er lett for at det blusser opp igjen.

Men med allergimedisin Phenamin,2 ml om kvelden så åpnet den alle kanaler og vips forsvant væsken :)

Og på siste ørekontroll,var det tørt og fint og trommehinne grodd.

Må ha resept for å få den,men kanskje en ide å ha i hus?

Jo takk,det var veldig godt og hyggelig å være sammen med dem i går. Vi kjenner hverandre fra barneparken...og flere har vært i samme situasjon. Så vi gråt litt,og lo masse...også planlegger vi jo Praha turen vår i september.

De syntes jeg var litt sær..haha...for de andre 5 vil i operaen i Praha en av kveldene og høre Tryllefløyten....MEN det kan jeg spare meg,ørene og hodet mitt for :))

Så da blir det heller kos i leiligheten,kanskje spa eller shopping for meg i stedet ;)

Ellers har jeg snakket med min mor idag,og vi ble enige om at vi gjennomfører Spaniaturen.Er ikke så mye jeg får gjort når hun er innlagt uansett...så da får søster og bror trå til da.

Klem

Skrevet

Jeg valgte å ikke mene så mye om den turen, men jeg er glad dere tok avgjørelsen sammen. det må kjennes godt for deg å reise også, ellers er det jo ikke noe poeng med ferie... det blir fint med spaniatur. Jeg kommer jo aldri til å huske å be om allergimedisin hos legen... hvis du hører at jeg skal til legen en gang så minn meg på det da.... :-)

Skrevet

Hun ville ikke høre snakk om at vi ikke skulle dra. Hun var mest bekymret for at datteren som ikke skal være med til Spania,men være hjemme å gå på skolen....ikke får det tilsynet def øler de vil ha til henne.

Men det er jo ordnet forlengst.

Hun vil jo ikke ha (BE-TI-MO...sier minstemann) bestemor og bestefar...boende her uansett :)

En venninne/nabo av henne,som er 18 år flytter inn til oss,og de jentene koser seg nok her alene :)

Ellers er det virkelig noe på gang med han kateketsønnen ;) HAHA

Jeg skal prøve å huske på å minne deg på det,minn meg på at jeg skal minne deg på noe neste gang du skal til legen da :)

Skrevet

han er en fin og rar og snill fyr! så det er helt ok!!!! hahahahha tenk at han lille der er så stor, det ler jeg av!!! hvor gammel er han plutselig... hmmm han var ni år i 1998 det vil si at han er 19 år nå..... oi oi oi barnerov må du erte ham for!

Skrevet

Han er 19 ja...har ikke hilst på han...bare smugkikket bak gardinene...for han har fått seg jobb,kjøpt fin bil...og er sjåfør i helgene for datteren min...Hun ringer og han kommer ;)

Det har vært noe på gang der helt siden han var konfirmantleder i fjor da hun "gikk for presten"..

Han virker som en flott og stødig gutt,og det er bra og det trenger hun :)

Skrevet

... også vet jeg litt om hvilke folk som har "oppdratt han" utenfor hjemmet, og jammen så liker jeg dem også. de likner ikke på mine venner, men de er ordentlige og snille og ikke minst pliktoppfylende og trofaste, og det er jo ikke så dumt det heller. Jeg går rett og slett god for han jeg , uten å ha sankket med han på tre år :-)

Skrevet

Det er godt å vite :)

Vi får nå se...i den alderen flyr disse jentene ofte fra blomst til blomst...og arvingen min er jo som kjent noe skeptisk til det motsatte kjønn,men fare for direkte avvisning fra den gutten er det ikke tror jeg.

Det er vel det hun er trygg på,og gjør at de har god kontakt :)

Men jeg lurer på en ting....hva var det dere to sanket for 3 år siden? ;)

Skrevet

Da sanket vi kabler og ledninger til et lydanlegg sammen med noen aav de fine som han har vokst opp sammen med, også sanket han de tonene som jeg og min evenner sang så fint vi kunne, og ellers så snakket vi bare sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...